Nekromanti I morgon är det figurspel!

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Hurra!

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
OK. känns som ett meingslöst inlägg. kunde iaf lagt ett NT på ämnet så man sluppit läsa HURRAA.
no offense alls, men jag ser hellre vettiga diskussioner.

Jag vet att jag har rätt!
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Kom till Absolut Spel imorgon om ni vill spela!

Visst är det figurspel imorgon:) Som vanligt dyker vi ner i Absolut Spels spelkällare runt sexsnåret. Alla som vill vara med och spela är välkomna (har du inga egna figurer får du låna av oss)

Har du aldrig varit på Absolut Spel förut? Det är en butik som ligger på Olofsgatan 12 i Stockholm. Lättaste sättet att hitta är att ta grön tunnelbanelinje till Hötorget och välja utgången mot Olof Palmes gata.

Skall bli kul att ses!

/a & t

<A HREF="http://www.rollspel.com" target="_new">http://www.rollspel.com</A>
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Imorgon???

"Visst är det figurspel imorgon:) Som vanligt dyker vi ner i Absolut Spels spelkällare runt sexsnåret. Alla som vill vara med och spela är välkomna (har du inga egna figurer får du låna av oss)"

Imorgon enligt erat inlägg bör ju vara torsdag /images/icons/smile.gif

Hade det nu varit så hade jag kunnat, men nu då det är onsdag så kan jag tyvärr inte komma.

Riddaren - såg att A&T skrev sitt inlägg idag strax efter klockan 01.00

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Idag, onsdag 5/9

<I>Inte tusan tänkte vi på datum när vi skrev mitt i natten...</I>

"Imorgon" brukar ju oftast betyda "efter att jag har sovit".

Två revolvermän står öga mot öga ute på gatan, det är mörkt och syrsorna väsnas i bakgrunden.
RM 1: "Den här stan är för liten för oss båda! Hoppa på tåget, eller möt mig utanför saloonen imorgon vid gryningen."
RM 2: (plockar fram silverrovan) "Okej, vid gryningen på torsdag..."

--
Åke
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Re: Idag, onsdag 5/9

Buhu, varför bor jag inte i sthlm? Jag tycker att ni (A&T) får komma ner till gbg och köra figurspelet snart eller så får jag se till att komma upp till er.

Nåja, vi ses i alla fall på BSK =)

//Kalle - Som får ta med sig sin flickvän dit...
 

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Re: Idag, onsdag 5/9

Ska "bröderna" (tihi) A&T till BSK?

Robin
(som skriver som en besatt om massakern på två oskyldiga skottar häromdagen)

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

Jonny Utah

Veteran
Joined
21 Aug 2000
Messages
62
Location
Pleasenthill, Arkansas, USA
Re: Idag, onsdag 5/9

Det känns bar att veta att någon försökar få fram alla fakta om det brutala mordet på makarna McKay, vi få inte låte de skyldiga skurkarna komma undan rättvisan.

Enligt färska rykten så är en större del av klanen McKay på väg med sina hagelbössor för att ge banditena en näsbränna de sent ska glömma. Hur det slutar bör vi veta efter den 3/10

mvh Johnny Utah

"The fastest gunslinger West of the Pecos"
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Idag, onsdag 5/9

de kommer ju till fiskebyn nästa påsk. det räknar iaf jag med.. fast å andra sidan.. det kanske skulle va bättre om de inte komma.. sist spenderade jag så mycket tid nere hos dem att jag varken han spela scenariona jag betalt för eller skriva för gazetten.. lite kanske.. men ändå

:D

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 
Top