Nja, nu låg ju sanningen inte riktigt till så. Jag och Pauli bollade idén rörande detta (faktum var att det bollades redan då jag drev Altors Vidder). Jag gjorde utkastet och skickade den till listan för granskning och det togs mot väl där.
Så det fanns en startklar layout och sidan var i praktiken klar att launchas när som helst. Jag skickade ut en önskan om material på Trakorien-listan och mailade en del privat (jag tror till och med jag mailade dig, Roney, men jag är inte helt säker) - men responsen då det var att bidra med material, ganska svagt. Så jag lade undan det projektet och ägnad mig åt saker som för mig var intressantare. Jag har ingen som helst tid att sätta mig och skriva mängder med Trakorien-material längre.
Sajten skulle väl i princip kunna sättas i gång närsomhelst, men det hänger först och främst på två saker. Att Pauli (Baldyr) har tid att ägna sig det (vilket för tillfället inte är aktuellt, då han har fullt upp med Legend Hobbyspel) och 2) folk faktiskt bidrog med material som kunde användas på sidan.
Tack för ordet!