Nekromanti Hyrsvärd sökes i Göteborg

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,123
Location
Göteborg
En pågående kampanj i D&D 5e (Red Hand of Doom, konverterad) söker 1 eller 2 nya spelare.

Främsta kravet är att kunna ansluta åtminstone varannan helg. Vi växlar mellan fredag kväll och lördag dagtid, beroende på omständigheter.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,605
OT: När mitt gäng spelade Fantasy! OSG gjorde jag rollfigurer till spelarna. Min kompis Henke tittade vid första spelmötet på sitt rollformulär och undrade förvånat om han hade en fastighet eftersom han skulle spela hyresvärd. Det är så med dyslexi. Ibland blir det lite tokigt.
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,164
luddwig;n316144 said:
OT: När mitt gäng spelade Fantasy! OSG gjorde jag rollfigurer till spelarna. Min kompis Henke tittade vid första spelmötet på sitt rollformulär och undrade förvånat om han hade en fastighet eftersom han skulle spela hyresvärd. Det är så med dyslexi. Ibland blir det lite tokigt.
Mmm jag har inte dyslexi men jag hajade till på rubriken först.. hyresvärd i Göteborg, va fasen?
 

Makaron

Veteran
Joined
6 Sep 2016
Messages
145
Vad bra, det är inte bara jag.

Hade jag haft tid och ork, så hade jag definitivt erbjudit legoknekten och krigaren (kanske sjöman, kanske pirat) Poseidon...
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,301
Men det är värt pengarna. Jag pungar ut med åtskilliga tusen i månaden till mitt hyrsvärd, och har inte någonsin sett vare sig vättar, troll eller orcher i närheten av bostaden.
 
Top