Nekromanti hur WoT kommer sluta

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
efter att ha läst den sista(senaste) i WoT tror jag mig nu veta hur serien kommer sluta... ni får ursäkta felstavningar på namn

Rand kommer tack vare Cadusuane lära sig skratta igen och därför ha godare utsikt för kommande "sista krig". Draken, den förste, kommer smälta ihop med rand så att de blir ett.
Tar Valon kommer under ledning av Egwene gå med rand i striden men under stränga förhållnings ordrer och krav efter kriget. samma sak gäller många av länderna som finns där det utspelas.
Mat kommer gifta sig med Daughter of two Moones elelr vad hon nu heter och "ge" seancan till rand.
senchan kommer att splittras efter att det avslöjats att sul'damnerna kan använda kraften

under sista striden kommer rands sår i sidan gå upp coh han kommer att blöda på stenen i domedagsklyftan. han kommer säkert att ha förlorat saidin innan men kommer få tillbaka den. nynaeve komemr hela honom och göra honom stark och han kommer med hjäl av sin lilla lista kunna ta död på "Den onde" och kunna begrava honom igen eftersom "hjulet rullar på..." trollockerna kommer att dirvas tillbaka för ett bra tag och de utvalda är döda.

efter sista striden så kommer länderna vara försörda men de kommer tillsist att återgå till det vanliga med undantag för att Manetheren kommer att återupstå och att seanchan kommer att få lan utrymme. deras damne kommer att släppas fria....
aiel kommer bli banliga i "de våta länderna" och ogier kommer att vadra fritt uttomhus

tja kommer jag på mera så skrivar jag det givervis här /images/icons/smile.gif
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Nej nej, Nette, det är en evighetsmaskin! [NT]

Så det så! Robban Jordan är ett skrivarkollektiv som aldrig kommer att ge upp! Argh! /images/icons/spook.gif


Storuggla, konspiratorisk
 
Top