Nekromanti Hur viktig är profilen?

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Hur viktig är er profil här? Hur mycket vårdar och underhåller ni den? Vad anser ni vara olämpligt att ta med, och varför?
 

Olle Linge

Snigel
Joined
23 Oct 2003
Messages
2,882
Location
北極東邊
Jag skulle säga att den är rätt viktig. Inte för att jag underhåller den så värst mycket, men då och då kollar jag igenom den så att den stämmer med hur det faktiskt är.

Däremot är era profiler viktiga för mig. Det är ju det enda jag ser av en del av er. De som fyller i mycket vet man mer om än de som inte fyller i något och det är roligt. Mer profilifyllande åt användarna!
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Inte viktig alls skulle jag säga. Jag har väl fyllt min profil helt, men det var väldigt länge sedan och jag varken vårdar eller underhåller den. Det händer nästan aldrig att jag tittar på någon annan profil heller.

Så nej, inget jag bryr mig värst mycket om.

-Balderk
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,893
Location
Stockholm
1) Inte speciellt. Men som Snigel skrev: Ibland undrar jag över vad en viss användare är för en kuf och då är det kul om de fyllt i sin profil. Alltså föregår jag med gott exempel så att andra (om någon mot förmodan skulle vara intresserad) kan få veta vad jag är för en kuf.

2) Jag ser till att hålla min profil så aktuell som möjligt.

3) Skulle du bra gärna vilja veta.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Aningens, aningens viktigare än mina kalsipper...

...för om jag har hål i kalsipperna så skruvar jag kanske på mig lite mer medan jag skriver inlägg, och det kan påverka stavningen, samt tiden det tar för mig att posta mina inlägg.

Mina kalsipper är alltså av någorlunda vikt för mig här på wrnu.

Min profil är däremot fullständigt och absolut meningslös. Jag bryr mig inte om era löjliga profiler, heller. Se då hellre till att ni vårdar och uppdaterar era kalsipper.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,893
Location
Stockholm
Och det ska man höra …

… från någon som fipplar med sin profil oftare än Vitu… Vulf byter fillingar. :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hur viktig är er profil här?
Viktig & viktig..
Skulle mer välja säga att det är en kul grej att kunna se lite mer om er andra som brukar vara här. Så man ser lite mer än just era åsikter..

Hur mycket vårdar och underhåller ni den?
Inte jättemycket, det som står där är i mångt & mycket rätt som en liten presentation av vem jag är.. Så det behövs just inte vårdas så mycket... Det enda isåfall som jag skulle vilja vårda är fotot på mig, av den anledningen att jag inte vet hur man får till det snyggt & samtidigt hålal måttet för avatarer här,, Så nån som är ducktig på det får gjärna hojta till.... :gremtongue:

Vad anser ni vara olämpligt att ta med, och varför?
Well, sålänge det inte känns stötadne & sådana saker så kan det finnas med det mesta,,

/ Johan K, som dock är ruggit nyfikna på att räffa de flesta IRL från detta forum
 

Dewain

Veteran
Joined
27 Oct 2004
Messages
116
Location
Torekov;Bjärehalvön, skåne
Hur viktig är er profil här? Hur mycket vårdar och underhåller ni den?
Jag tycker att det är kul att kunna få lite mer kött på benen om de andra forumiterna :gremtongue: så jag får väl säga att den är viktig för mig, därför ser jag även till att uppdatera min egen så ofta som det behövs. :gremtongue:

Det kan ibland kännas lite snoppet när man är nyficken på någon och där inte står något mer än just det som man måste fylla i, det tycker jag är lite trist. :gremfrown:

Vad anser ni vara olämpligt att ta med, och varför?
Jag får nog säga att negativ info (inte för att jag sett till någon men ändå) om andra som man med lätthet kan koppla till aktiva forumiter är väldigt trist att se och personangrepp överlag. :gremsuck:
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"Hur viktig är er profil här?"

Tydligen inte alls. Jag får fortfarande supportfrågor om Neogames spel, trots att jag i profilen undanber mig sådant.
 

malmkvist

Warrior
Joined
9 Oct 2004
Messages
236
Location
1) Halmstad 2) På sjön
Viktig och viktig, det är en kul grej att kunna se vad det är för typer man pratar med. :gremsmile:
Den bör väl uppdateras om man känner att det behövs, men någon gång då och då kanske...
 

Selly

Level 5 Laser Lotus
Joined
10 Apr 2001
Messages
1,450
Location
Stockholm
Inte särskilt… [ANT]

Jag orkade visserligen fylla i alla fält, men jag uppdaterar den sällan. Förvisso beror det främst på att det väldigt sällan är något som behöver uppdateras, men likväl.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag ser ett värde i att ha en väluppdaterad och gärna smått humoristisk (men likväl träffande) profil, ja, helt klart.

Jag pillar så snart jag kommer på att det behöver pillas. Det var en del pillande när jag flyttades fram och tillbaka och ändrade tjänstgöringsort och sånt skit i lumpen, men det är stabilt nu. Däremot tror jag att jag måste fylla i att jag fyllt tjugo...
 

Bombu

Hero
Joined
21 Feb 2003
Messages
833
Location
stockholm
Hur viktig är er profil här?
Inte tycker jag....

En profil kan vara underhållning roliga vitsiga profiler kan locka fram leenden, det är bra, jag vill le.

Men profilerna känns inte viktiga.

Jag vårdar inte min så mycket jag borde.

Olämpligt.....Det skulle vara nått som är rejält stötande, annars får man väl skriva lite vadsomhelst på sin profil, ofta är det ju lite vitsigt skrivet, men det är inte alls nödvändigt, .

Jag har inte funderat speciellt mycket på profiler alls på mycket länge nu kanske jag får lite fart med min...
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Pust pes

Den är ju intressant. För er som haft koll på min presentation kan ni nu upptäcka att min tålighet till exempel just ökade från 9 till 10 tack vare idog kondisträning.

//erik. nöjd, men borde sova
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Hur viktig är er profil här?

Jag tror inte det är så många som läser min profil eftersom, let's face it, jag är en tråkig typ. :gremsmile: Jag tittar in på andras prfiler väldigt sällan men jag skulle sakna det hela om alla profiler försvann över en natt. Så på frågan svarar jag "35%".

Hur mycket vårdar och underhåller ni den?

Nu för tiden är det mest nån liten förändring nånstans så det rör inte så mycket på sig alls. Nästan alla mina besök på kontrollpanelen går ut på att byta avatar... (... och med avatar så menar jag signatur...)

Vad anser ni vara olämpligt att ta med, och varför?

Samma grejer som gör sig olämpligt i skriven text på resten av forumet: uppmaning till brott, äckliga anekdoter och hyllningar till Rising. :gremsmile:
 
Top