Nekromanti Hur ser status ut avseende kommande Eonmoduler?

Southmountain

Veteran
Joined
22 Dec 2015
Messages
50
Jag, som många andra, väntar med spänning på kommande Eon-moduler (Damarien? Strid? Magi?). Det är bara så besvärligt när det är så ont om uppdateringar och nyheter. Senaste uppdateringen avseende kommande projekt och deras status verkar vara från mars 2015.

Nu låter jag kanske lite gnällig här men...varför är det så tyst? Har det ramlat in problem någonstans? Har planer ändrats? Tar arbetet med andra projekt mer resurser än tänkt?

Jag vill ha mer manna från himmelen i min väntans ökenvandring :)
 

dagbok

Veteran
Joined
25 Jan 2016
Messages
36
Hittade detta igår, på Helmgast.se, när jag ställde mig samma fråga


"Niklas Niklas Congas G för 7 dagar sedan [FONT=&quot] De fyra nästkommande modulerna ser just nu ut att vara Damarien, Magiboken, Kamor och sedan Strid, våld & död. Vi har lärt oss genom erfarenhet att inte sätta datum eller deadlines på så stora projekt som moduler är (utom möjligen den som står näst på tur) så det är först när Damarien befinner sig på tryckeriet som vi kan uppskatta hur långt det är till nästa modul.
Vad det gäller Jargien så har vi ett enormt men obearbetat manus för en sådan modul (vilket fortfarande innebär att det finns massor kvar att göra innan den kan tryckas). Men vi vill trycka den såklart!
Tackar, vi jobbar på så mycket vi hinner med :)"
[/FONT]


Länk till citatet: http://helmgast.se/helmgast/introduktion-till-strid-vald-dod/
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Vi jobbar mycket riktigt för fullt på Damarien, magiboken, Kamor och Strid, våld & död, samt en lång radda Eonrelaterade sidoprojekt. Vi försöker även numera göra en ansträngning att ha en Eonartikel i varje nummer av Fenix - i det innevarande numret kan ni läsa "Fåfängligheten i att fånga en ferfak", i det föregående "Den blå hästen". Det är vår förhoppning att ni, i väntan på nya moduler, kan se sådant som den manna från himlen som efterfrågats.
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,420
Location
Malmö
Vi vill ha allt Ymir det vet du =) artiklar, moduler, äventyr. Skönt att höra att ni jobbar på
 
Top