Nekromanti Hur prenumererar jag?

Glasgow_kiss

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
117
Location
Göteborg
Jag vet inte om något förändrades när det gäller prenumerationer ungefär samtidigt som funktionen att kommentera någons inlägg försvan, men jag kan inte hitta något sätt att prenumerera på en tråd. Är jag totalt blind eller är funktionen borta eller bara svår att finna?

Jag har inga problem med att få notiser om nya meddelanden i mina gamla prenumerationer.
 

Glasgow_kiss

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
117
Location
Göteborg
Den knappen existerar inte för mig varken i Firefox eller Chrome, inte heller efter X antal omladdningar av sidan och ut och inloggningar. Konstigt :confused:

Inte heller rensa cache + kakor hjälpte.
 

Glasgow_kiss

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
117
Location
Göteborg
IE funkade, detta är något som måste fixas på sidan. Jag öppnade IE och där fanns faktiskt knappen, jag prenumererade snabbt på de jag ville och stängde IE igen. Nu känner jag mig smutsig och ska ta en dusch.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Glasgow_kiss;n51720 said:
IE funkade, detta är något som måste fixas på sidan. Jag öppnade IE och där fanns faktiskt knappen, jag prenumererade snabbt på de jag ville och stängde IE igen. Nu känner jag mig smutsig och ska ta en dusch.
Sorry.
Nu har jag testat ett halvdussin webbläsare, bl.a. Chrome och Firefox, och prenumerera-knappen finns i samtliga.
Det är alltså inget som ska fixas på sidan, utan felet finns lokalt i din dator.
 

Glasgow_kiss

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
117
Location
Göteborg
anth;n51735 said:
Sorry.
Nu har jag testat ett halvdussin webbläsare, bl.a. Chrome och Firefox, och prenumerera-knappen finns i samtliga.
Det är alltså inget som ska fixas på sidan, utan felet finns lokalt i din dator.
Några tips på hur detta kan fixas? Jag har testat rensa cache och kakor. Enda alternativet jag kan komma på är att installera om webbläsaren.
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Glasgow_kiss;n51737 said:
Några tips på hur detta kan fixas? Jag har testat rensa cache och kakor. Enda alternativet jag kan komma på är att installera om webbläsaren.
Kör du senaste versionerna?
 

Glasgow_kiss

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
117
Location
Göteborg
Snow;n51742 said:
Kör du senaste versionerna?
Jag har det inställt å att den ska uppdatera automatiskt. Jag kan inte hitta var jag kan se min nuvarande version för att kolla eller var jag kan söka efter uppdateringar.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Glasgow_kiss;n51744 said:
Jag har det inställt å att den ska uppdatera automatiskt. Jag kan inte hitta var jag kan se min nuvarande version för att kolla eller var jag kan söka efter uppdateringar.
Chrome:
I menyn: "Om Google Chrome"

Firefox:
I menyn: Hjälp / Om Firefox
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Kör "view source" (eller "Visa källkod" på svenska) och leta efter <div class="widget-tabs-nav h-clear">
Vad står det precis ovanför?
 
Top