Vimes
Kuken, ballen, Arosvallen!
absolut inget flams. T ex Snedtänkt.
Hm
absolut inget flams. T ex Snedtänkt.
Jag jämför nu med den typen av "snackpoddar" som inte handlar om något särskilt och folk tenderar att prata i mun på varandra. Eller tiden i Historiepodden som slösas på internskämt istället för faktisk historia.
Varje dag på jobbet typ. Fy fan vad tråkigt pappersarbete är och det är lagom lätt att lyssna på. Och när man diskar/lagar mat.
Men jag har inte fastnat för de som typ kräver att man ser filmen så mycket eftersom jag gör annat medan jag lyssnar. Så de flesta jag lyssnar på är inte de stora populära.
Jag tycker också att CR och D20 är väldigt långsamma.
De går i the speed of play. Många andra klipper mer men jag skulle nog inte gilla det mer.
Detta verkligen. Blir ofta ett gäng snubbar som sitter och försöker överträffa varandra med trötta sexskämt.Jag har svårt för AP poddar som tror att de är roliga. Folk som gapflabbar år att en rollperson heter Ankus Fjantus, eller vad det nu kan vara. Är de roliga på riktigt, som exemplevis Not Another DnD Podcast eller Rollspelsklubben, så är det okej. Men det är svårare än vad man tror att vara skoj. I allmänhet är det bättre att låta bli.
...eller det trötta "en bil/glassfabrik/motorsåg/mobiltelefon!! Hahaha! Det finns ju inte!!!"Detta verkligen. Blir ofta ett gäng snubbar som sitter och försöker överträffa varandra med trötta sexskämt.
Sweden Rolls spelar Genlab Alfa.Jag skulle gärna titta/lyssna på Mutant:YZ Actual Play, helst på engelska (för termer och så). Så om någon vet, tipsa gärna.