Nekromanti Hur många.

Farbror Funkus

Warrior
Joined
6 May 2003
Messages
320
Location
Hemma hos Faster Funkus?
Hur många på det här forumet har någon kontakt med Neogames?
Några jag vet:Ymir,MarcoNeo,CjsNeo,Krille(som har gjort den bästa modulen:Alver mums).

Finns det nån jag och några andra inte känner till.

En Funkus.
 

Fahnen

Swordsman
Joined
24 Apr 2003
Messages
459
Ja massor forumet är överfullt med folk med neogames anknytning.

En Funkus att sämja dem,
en Funkus att främja dem,
en Funkus att iriterra sig på,
en Funkus att djupt i mörkrets
vida riken tämja dem.
i Mordors land där skuggorna
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Jag är korrekturläsare å nybörjarfrilansare, Emil och RipperDoc har skrivit lite blandade grejer, Sereg är korreturläsare, Blasphemy jobbar på Neogames, Legion är illustratör.

Det var vad jag kunde komma på nu.
 

ClaesFredrik

Veteran
Joined
31 May 2003
Messages
72
Location
Vattnajökul - Island
Re: Eller inte... ...Jo

Visserligen har neogames gjort eon, men forumet handlar om eon... Ni får väll be om ett Neogames forum... Läs om forumet...

Ett diskussionsforum om rollspelet Eon från Neogames. Här kan man diskutera reglerna i spelet och världen Mundana och allt annat som har med spelet att göra. Komma med äventyrsförslag eller skriva roliga incidenter som har hänt under ett spelmöte t ex.

... och nej, jag kan inte se att en endaste antydan om att man ska diskutera neogames... Jag HAR rätt...
 

Frixeray

Swordsman
Joined
9 Jan 2001
Messages
774
Location
Alinge Texas, på riktigt nuförtiden!
Re: Eller inte... ...Jo, eller NEJ!

Så som jag ser det ställdes frågan ungefär som "Vilka mer är det här som jobbar på/åt Neogames och därmed hjälper till att utveckla Eon och eventuellt i viss mån även Neotech, Phobia och Terra One."

Det finns inget Neogames-forum precis.

Allt detta bara för att din tråd "Forumet tappar" flyttades.
 

ClaesFredrik

Veteran
Joined
31 May 2003
Messages
72
Location
Vattnajökul - Island
Re: Eller inte... ...Jo, eller NEJ! eller jo

Men det har fortfarnade inget med Eon som spel att göra och därmed hör det inte hemma här...(fast det vill du inte inse)
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,207
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Nu får det vara nog. [Låsning]

Det finns en praktisk funktion för att tipsa moderatorer om trådar ni anser bör låsas, vilket ert skäl än må vara. Använd den.

Men vad händer istället? Jo, folk skriver inlägg i stil med 'lås den här tråden' i tid och otid. Nu får det vara slut med det. När folk,som i den här tråden, dessutom ägnar ett flertal inlägg åt att diskutera huruvida tråden ska låsas eller ej börjar det hela ta tämligen absurda proportioner. Nu låser jag tråden just därför. Skärpning!

FarbrorFunkus inlägg var i mitt tycke helt acceptabelt, för övrigt.

- Ymir, admin.
 
Top