WRNU Hur ignorerar jag en tråd?

En annan workaround (om man inte vill blocka en massa formuiter), är att börja använda "watched threads" som sitt standardfönster för formuret. Men det kräver ju att man kolla in samtliga trådar nån gång ibland för att lägga till de man är intresserad av. Så ingalunda en perfekt lösning det heller.

Att kunna välja bort individuella trådar på ett smidigt sätt hade ju verkligen varit fantastiskt om det hade funkat!

1757066135279.png

Du sätter ignore på den som postade startinlägget och vips är den borta.

(Jag har 30 forumiter mindre än standard efter att ha retat mig på varulvsspel i flera år.)
Japp, detta fungerar, men leder tyvärr till att man inte ser andra trådar från forumiten sedan. Det hade varit super att kunna ignorera enstaka trådar, eller ännu bättre, valda taggar!

Japp, detta fungerar, men leder tyvärr till att man inte ser andra trådar från forumiten sedan. Det hade varit super att kunna ignorera enstaka trådar, eller ännu bättre, valda taggar!
Jag håller med, även om jag själv inte skulle ha nytta av en sån funktion. Jag har kollat runt, men det kräver en plugin, och vis av erfarenhet är jag väldigt skeptisk till att lägga till plugins för att få funktioner som inte XenForo erbjuder i sitt grundutförande. Det kan bli en mardröm att få såna saker att lira med uppdateringar och sånt.

Men jag håller ögonen öppna efter om det finns någon sorts plugin som kan vara aktuell. Men håll inte andan, är mitt råd.

Would an option to be able to select certain sub-forums to show on the front page be available?

Back