Det är inte alla som blivit informerade om att antingen så älskar man rollspel och hatar sport, eller tvärtom.… Vilken tråd?![]()
Det är inte alla som blivit informerade om att antingen så älskar man rollspel och hatar sport, eller tvärtom.
Funkar det verkligen så? Tråden syns väl i listan på nya inlägg varje gång någon annan kommenterar på den?Du sätter ignore på den som postade startinlägget och vips är den borta.
Japp, detta fungerar, men leder tyvärr till att man inte ser andra trådar från forumiten sedan. Det hade varit super att kunna ignorera enstaka trådar, eller ännu bättre, valda taggar!Du sätter ignore på den som postade startinlägget och vips är den borta.
(Jag har 30 forumiter mindre än standard efter att ha retat mig på varulvsspel i flera år.)
Jag håller med, även om jag själv inte skulle ha nytta av en sån funktion. Jag har kollat runt, men det kräver en plugin, och vis av erfarenhet är jag väldigt skeptisk till att lägga till plugins för att få funktioner som inte XenForo erbjuder i sitt grundutförande. Det kan bli en mardröm att få såna saker att lira med uppdateringar och sånt.Japp, detta fungerar, men leder tyvärr till att man inte ser andra trådar från forumiten sedan. Det hade varit super att kunna ignorera enstaka trådar, eller ännu bättre, valda taggar!
Nix.Funkar det verkligen så? Tråden syns väl i listan på nya inlägg varje gång någon annan kommenterar på den?
Då löser vi det lätt genom att varje gång man tänker starta en tråd reggar man en ny identitet!Nix.
Ja, jag hade verkligen önskat att den filtreringsfunktionen fanns.Would an option to be able to select certain sub-forums to show on the front page be available?