Nekromanti Hur går det med Misslorna egentligen?

Bjorn

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,221
Location
Stockholm
Tänkte bara fråga om det är någon som har ett humm om hur de närmaste produkterna i "pipelinen" ligger till...

Misslor som i alla fall enligt releaseplanen ligger "först i kön" sägs ju komma ut våren 08 och både den och nya alvmodulen finns för förbeställning på SF-bokhandeln.

Rent kronologiskt är ju våren slut om ett par dagar så ärligt talat tror jag inte riktigt på det men givet annonsering och liknande har jag fått uppfattningen att dessa två produkter är relativt nära förestående.

Någon som vet nått?

/Bjorn
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Jag vet att Petter Nallo har skrivit klart manuset och jag tror att bilderna är klara också. Så det är nära nu, typ.
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Jag har läst ett utkast på "Misslor". Jag vet inte när den kommer, men jag kan tala om att den är bra.

Så den som väntar på nåt gott...

- Ymir, väntar
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,200
Location
Göteborg
Misslor är färdiglayoutad, det är lite korrektur och nån enstaka bild kvar. Hur långt gången Alver är vet jag inte mer än att den borde varit klar för länge sen...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Av svaren här så verkar det ju som Misslor snart är på G, vilket är otroligt trevligt !
Vette katten hur länge man hört talas om Missle-boken. Så det blir väll ett av dessa köp som man kommer att göra, bara för att kunna äntligen ha Misle-boken i sin ägo.
 
Top