Nekromanti Hur får en tag på Eon III?

BOMherren

Veteran
Joined
5 May 2015
Messages
3
Topic.

Böckerna jag har svårt att hitta är Spelarboken, Spelledarboken och Mystik & Magi. Många andra tycks finnas kvar i dylika webbutiker, men just dessa tre verkar vara slutsålda, och dessutom omöjliga att få tag på begagnade. Eon II och Eon IV finns att få tag på, men tydligen ej Eon III.

På Neogames sida står det att de slutsålda böckerna snart ska komma som PDF:er, och jag tror mig ha förstått att några av de PDF:erna redan har sammanställts och delats ut till Kickstarter-backers.

Varför kan man inte köpa de PDF:erna, när de då redan måste vara sammanställda? Lyss, Helmgast, eller Neogames, eller vem som nu råkar ha rättigheterna: jag vill rösa pengar på er! : P

Fast egentligen skulle jag nog föredra fysiska böcker. Är det ingen som vill bli av med sina gamla nu, när den nya utgåvan kommit ut? ISF kanske ni skulle passa på nu, när Eon III så vitt jag vet inte finns att få tag på någon annanstans.
 

konami_code

Veteran
Joined
24 May 2014
Messages
73
Jag crowfundade, spelar numera IV, fick pdfen och har därför fysiska Eon 3 böcker som jag inte behöver. Jag har de tre som du eftersöker, långt ifrån mint condition men alla sidor sitter där de skall. Hör av dig om du vill köpa.
 

BOMherren

Veteran
Joined
5 May 2015
Messages
3
Har fått tag på Regelvolym I och II. Är fortfarande intresserad av Mystik & Magi, möjligen ytterligare böcker om priset är det rätta.
 

Johol459

Veteran
Joined
5 Jul 2015
Messages
4
Väcker upp den här tråden för att ställa ungefär samma fråga som BOMherren.

Finns det någon som har grundreglerna till EON ver.3 och som kan tänka sig att skiljas ifrån dem?
 

Arnar Lightfoot

Veteran
Joined
15 Oct 2015
Messages
1
Hej!

Jag är också intresserad av böcker till EON III då de vi hade har kommit bort i en flytt och vi spelade mitt i en kampanj.
Finns det nån som vill skiljas från sina, köper jag dem gärna!
 
Top