Nekromanti Hur blir man medlem när man blev medlem???

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Har sett flera (moderatorer främst) som har medlemskap började typ kring 2000 eller liknande. Flera har en absurd mängd inlägg också. Allt jag vill är att ha mina 6000 inlägg och min medlemstart åter. *Winks suggestively* Går det att ordna?
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Jag skulle gärna ha mitt första joindatum också men i mitt fall har jag förstått att det blir att för hand leta igenom alla databaser (aka jobbigare än att byta forum), så jag har gett upp den tanken.

/Luna Lovegood
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,925
Location
Ludvika
Misstänker att det är något som måste göras för hand, och för varje separat användare, och därför inte praktiskt görbart att göra för alla användare utan att moderatorerna mest gjort det var för sig på egen hand mest för att de kan.

Själv tycker jag inte att det spelar jättestor roll, men rätt otaktiskt av dem att göra det överhuvudtaget om de inte tänkt göra det för alla, så de kan ju förtjäna alla förfrågningar de får ;)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,504
Rymdhamster;n34362 said:
Misstänker att det är något som måste göras för hand, och för varje separat användare, och därför inte praktiskt görbart att göra för alla användare utan att moderatorerna mest gjort det var för sig på egen hand mest för att de kan. Själv tycker jag inte att det spelar jättestor roll, men rätt otaktiskt av dem att göra det överhuvudtaget om de inte tänkt göra det för alla, så de kan ju förtjäna alla förfrågningar de får ;)
Ska man vara cynisk (vilket jag ju ALDRIG varit känd för att vara ;) ) så skulle man ju misstänka att vissa moderatorer gjort det för att dölja att sedan flytten har de mest varit aktiva i genus trådar och i att anfalla folk som faktiskt bidragit till att hålla forumet levande med varningar och banningar. Med det hade varit mycket cyniskt av dem om det vore sant...
Vimes said:
Coolt att vara cynisk tycker jag! Hur gör man?
God45 said:
Min teknik är att vara en slyngel med ett fel på ögonen som gör att man ser världen som den är och inte som den borde vara.
Vimes said:
 

obak

Hero
Joined
17 Jul 2013
Messages
1,149
I tyska armen hade man en sed att varje soldat fick bära en edelweiss i rockslaget såtillvida han själv plockat den. Detta var ett tecken på mod och duhlighet då den lilla blomman växer högt uppe i alperna, dessutom vissnar den snabbt och fungerar därmed i dubbel bemärkelse även som en påminnelse om att man inte kan leva på gamla meriter.
Vimes said:
Snygga uniformer hade de också!
obak said:
SS lät göra sina av silver, men det tyckte många var att urholka själva grund idén
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
Rymdhamster;n34362 said:
Misstänker att det är något som måste göras för hand, och för varje separat användare, och därför inte praktiskt görbart att göra för alla användare utan att moderatorerna mest gjort det var för sig på egen hand mest för att de kan.

Själv tycker jag inte att det spelar jättestor roll, men rätt otaktiskt av dem att göra det överhuvudtaget om de inte tänkt göra det för alla, så de kan ju förtjäna alla förfrågningar de får ;)

Kollar man i listan så är det precis fyra stycken, det handlar alltså inte direkt om en epidemi.

En av dem är Spidde. Well, Spidde är Spidde och har ändå alltid sin egen grej, det är en feature.

De andra tre - om det var Spidde som gjorde, så gäller ovanstående. Om de har gjort och valt det själva, skulle jag milt vilja skaka huvet åt dem och citera en gammal Japan: 'För mycket ego'.

Och sen skulle jag glömma saken för att jag tycker som Rymdis att det inte är nåt som spelar stor roll egentligen. Och för att jag annars skulle vara skyldig av 'För mycket ego' själv.
 
Joined
28 Sep 2013
Messages
966
Location
Stockholm
Förutom presentationen, går det inte att starta en tråd/lista/ett dokument där folk får redovisa sitt forum-cv?
 
Top