Nekromanti Hur blev det med "indierummet"/"wrnu-rummet"?

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,646
Location
Rissne
jag fick Gothconfoldern med posten idag. Jag hittar inte indierummet/wrnu-rummet under drop-inarranegmangen. Är jag blind? Eller glömsk? Jag hade för mig att föreningen sagt att vi skulle arrangera i år...
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,646
Location
Rissne
Nevermind, såg just på hemsidan att de korrigerat.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,646
Location
Rissne
Nu när jag tänker efter; vilka är det som håller i? Hur ser planerna ut? Förra gången var vi tvungna att söka tillstånd för att jag skulle få sälja mina prylar i indierummet. Är det något som går att ordna i år igen, eller behöver jag sälja svart som en annan knarklangare?
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,087
Location
Göteborg
Bunny sa typ "öh, jag tog indierummet men du vill vara med på det va?" och jag sa "umm, ja det är klart!" och efter det har inget hänt.

Jag kan maila nån i staben.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,642
Location
Huddinge
krank said:
Nu när jag tänker efter; vilka är det som håller i? Hur ser planerna ut? Förra gången var vi tvungna att söka tillstånd för att jag skulle få sälja mina prylar i indierummet. Är det något som går att ordna i år igen, eller behöver jag sälja svart som en annan knarklangare?
I folden så står det att alla som skall sälja något måste höra av sig och få godkännande
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Ledsen att jag varit så tyst. Det har varit mycket på min tallrik sista tiden. Det är jag och Pilze som är ansvariga, och det är jag som har kontakt med rollspelsansvarige Gunnar från GothCon-staben. På grund av en översikt kom vi inte med i kalendern den här gången, men på plussidan så fick vi extra exponering på webben istället.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,646
Location
Rissne
Pilzeman said:
Jag har mailat butik@gothcon.se och frågat.
Bra.

Förra året var vi tvungna att skicka in exemplar av det vi tänkte sälja så att de visste vad det rörde sig om... Så om vi måste det i år igen vill jag gärna veta när deadlinen är isf, så får jag slänga ihop VÄRMEDÖD innan dess...
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Nu är jag inte insatt eller engagerad i detta men jag är ändå allmänt nyfiken. Förutom att det nämns på webben, kommer föreningen och webplatsen att vara synliga på nätet sätt, genom t.ex. någon banner/affish/lapp av något slag i samband med den här drop-in-salen? Det vore ju kul om det syntes att det är föreningen som arrar. :gremsmile:

... Det är synd att det kommer sent på och att vi inte har någon kassa, annars hade vi kunnat tryckt badges åt alla WRNU:are som tänkt hänga i Indierummet. =) Logotypen från Facebook är ju ruskigt stilig.

... Och om jag fortfarande är kontaktman iom det nya året, och därmed efter Gothcon, så påminn mig om att rapportera detta som verksamhet å föreningens räkning.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,087
Location
Göteborg
Nu fick jag svar direkt. Personen som svarade heter Gunnar och svarade från gunnar(at)ruin.nu, och bad dig höra av dig direkt till honom, så jag antar att den addressen är den aktuella.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,646
Location
Rissne
Pilzeman said:
Nu fick jag svar direkt. Personen som svarade heter Gunnar och svarade från gunnar(at)ruin.nu, och bad dig höra av dig direkt till honom, så jag antar att den addressen är den aktuella.
Fått svar av Gunnar nu. Ser inte ut att bli några problem. Blev t.om tillfrågad om plats i rollspelstillverkarrummet... Men jag håller mig nog till indierummet. Mer flexibelt =) Skulle jag sitta bland de andra tillverkarna skulle jag ju känna mig tvungen att vara där mycket mer...
 
Top