Nekromanti Hunter (sanningen är skrämmande)

Silverblade

Veteran
Joined
26 Apr 2001
Messages
89
Location
Motala
Detta har inget att göra med mitt tidigare inlägg angående kombinationen av Hunter och Vampire. Utan det handlar istället om följande. Är det några som håller på med att spela Hunter? I så fall skulle det vara bra om det gick att utbytta lite idéer om äventyr och annat smått och gott som spelledare har nytta av.
Även folk som tycker till om själva Hunter spelet är välkommna också med inlägg (dock så kan pessimisterna hålla sig undan)

Use the force!
Impressive, very impressive.
-Silverblade-
 

nomad86

Veteran
Joined
10 May 2001
Messages
1
Jag spelledare Hunter och skulle gärna utbyta lite ideér. Men jag vet att en av mina spelare håller till här oxå så jag kan inte berätta allt jag gör till min chronicle.

Den utspelas för tillfället i Afrika, där spelarna har varit i snart 3-4 månader. Det har fungerat mycket bra, men har oxå inneburit mycket jobb med att kolla i uppslagsverk om olika länder. Kartor på platser osv. De reser omkring istället för att slå sig ned i en enda stad. Detta leder till mycket NPC-skapande och jag har nog gjort en 50-100 st hittils. Spelarna verkar nöjda, jag är nöjd. Livet är bra
 
Top