Nekromanti [>Human] - söker korrekturläsare!

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,680
Location
Rissne
>Human är ett lite mastigare verk än Evolutionens Barn, så jag kommer att vilja dela upp korrekturen en smula. Nu börjar själva regelkapitlet bli klart (bara ett litet exempel kvar!) så jag tänkte se om någon eller några av er skulle kunna tänka er att korrekturläsa.

Det är inte bara korrektur, såklart - jag skulle också uppskatta kommentarer på stil, regler, idéer, ja alltihop. vad du nu än känner att du kan orka eller vilja bidra med, så är jag intresserad.

Jag hade mycket stor hjälp förra gången, med Evolutionens Barn, av att lyckas få många att läsa texten innan. Och i flera omgångar.

Filen kan levereras i OpenOffice, Microsoft Office, PDF eller annat format efter önskemål. Den kommer att vara ganska oformaterad och sakna illustrationer. Jag beräknar längden till omkring 48 sidor. Man behöver inte läsa hela om man inte vill. Det går jättebra att bara läsa en del.

(Just nu 71 oformaterade A4-sidor totalt; sidorna efter s.48 är mestadels beskrivningar av olika förmågor)


Skicka ett PM, svara i tråden, eller maila krank23@gmail.com om du kan avvara lite tid för att vara med och läsa och kommentera här i första vändan...

Ersättning: De monetära resurserna är små, men jag kan läsa ditt spel eller bidra med översättning av texter eller sånt. Givetvis kommer ditt namn att stå i slutprodukten också.
 

Telash

Swordsman
Joined
10 Aug 2010
Messages
555
Är ingen mästare på sådant, men ställer givetvis upp och gör mitt bästa.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,680
Location
Rissne
Yay!

Jag tror det räcker så, för den här gången. Det kommer fler vändor och fler deltexter framöver, och jag vill inte göra slut på mina potentiella genomläsare =)
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,197
Location
Borås, Sverige
Om mer behov finns, så kan jag ju köra på den här med om du var nöjd med min insats på Evolutionens Barn.

/Ulfgeir
 
Top