Jo, det är en liten bugg vid ändring av språk, det blir rätt sen även om det ser fel ut först. Det är fixat i en nyare version av forumet som jag inte orkat installera än (eftersom jag gjort en massa hack i detta och inte orkat mergea ihop de två versionerna (flera stycken tom)).
Inlägg per tråd kan man inte ställa in... Det beror ju på hur många som har svarat på ett inlägg. Man kan dock ställa in hur många trådar man får se på varje sida. Om man endast visar huvudinlägget, dvs roten på en tråd/träd, så ser man exakt så många rader per sida. Annars får man ju se alla svar på samma sida också.
Man kan testa dessa funktioner utan att ställa in det i profilen genom att klicka på knapparna på sidan. "Expanderat" - "Minimerat" betyder om man vill se bara huvudinlägg (minimerat) eller även alla svaren (expanderat). Platt visning betyder att man får se alla inlägg i en tråd direkt på sidan om man läser ett huvudinlägg, jag tycker det är värdelöst då det är svårt att se vad man svarat på, men det blir enklare att läsa och man ser alla inläggen direkt. Det är helt enkelt en smaksak vad man vill använda.
Angående grafik som det skrevs om någon annanstans, vi har försökt minimera storleken på grafiken så mycket det går men ändå ha fräscht utseende och jag tycker vi har lyckats. Men jag sitter ju på fast uppkoppling jämt så det är lite svårt för mig att avgöra, i slutändan är det ni forumanvändare som får bestämma.
MVH Olle Johansson
Chefredaktör,
www.rollspel.nu