Nekromanti Hjärtdjur

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Klyschig komposition för att varva ned efter några dagars misslyckanden med andra bilder.
Eventuell betydelse/andemening/baktanke/symbolik existerar enbart i betraktarens öga.
 

Attachments

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Cool. Jag gillar den verkligen, den är skön som tusan. Även om den nu kanske är klyschig så är det en skön bild med en bra komposition av färger som jag verkligen gillar.

Dock, är inte grenen på brallorna lite tajt och högt upp i jämförelse med resten av brallorna som känns rätt så mjuka och puffsiga?
... Inte för att en annan som tecknar som en bärfis i jämförelse med dig ska påstå en massa saker, men jag tänkte ifall du själv ville ha lite kommentarer på bilden som teckning i sig.
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Neh, jag har ett par byxor som är typ sådär - astight över gren och höfter (tror det är så man ska kunna ha moderiktiga fina långa linnen över eller vadfan, som hon på bilden har, jag såg det på tv it must be teh populaarzz... alternativt så är det så för att man inte ska tappa byxorna när man vänder sig om, works too) och sedan säckiga längre ned. But that's fashion for you. Var glad att jag inte gjorde tvärtom - moderna haremsbyxor är verkligen det fulaste som finns :gremwink:

Grenen sitter precis där den ska - däremot kommer den lite abrupt eftersom jag listigt täckt över alla hennes kurvor med kläderna, speciellt den säckiga hoodien. Men jag tänkte något i stil med "fuck you picture" och lät det vara lagomt anatomiskt korrekt (i admit it, jag gillar långa ben) snarare än ritade om det :gremwink:
 

rjonas

Hero
Joined
5 Apr 2002
Messages
1,352
solvebring said:
Cool. Jag gillar den verkligen, den är skön som tusan. Även om den nu kanske är klyschig så är det en skön bild med en bra komposition av färger som jag verkligen gillar.
Ja, den är pristine. Snyckert.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Xhakhal said:
hon på bilden
Hap. Där ser man. Gör det mig till något dåligt för att jag trodde att hon var en han?

Riktigt snygg. Fast jag tycker att den vita grejen i magin ser ut som en orm som gapar.
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Möller said:
Hap. Där ser man. Gör det mig till något dåligt för att jag trodde att hon var en han?

Riktigt snygg. Fast jag tycker att den vita grejen i magin ser ut som en orm som gapar.
Nä. Jag tycker hon ser väldigt feminin ut, men nog androgyn för att man ite ska behöva vara dålig för att ha sett fel :gremwink:
Och jag tänkte mig en fågel modell Quetzal (FAST ÄNDÅ INTE HE JÄR FANTASY JU), men orm som gapar är lite coolare.

Ja, den är pristine. Snyckert.
Tack *^_^*
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Aha, ja då är frågan besvarad och min undran över.
Hur som helst, det är en snygg bild och jag diggar verkligen färgerna i den, de känns så träffande.
 
Top