Nekromanti Hjälp

Joham

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
92
Location
Boden
Min dator kraschade för snart två månader sedan. (Jag fick tillbaka den idag) Jag förlorade då, förutom en massa adresser och annat krafs, en del av ett Neotechäventyr som jag hade. Jag skickade det till några personer på forumet. Om någon av dessa skulle kunna skicka tillbaka det skulle jag bli glad. annars måste jag skriva om ett antal sidor.

Äventyret var namnlöst men började med att RP kör på en flyende forskare från Progenex.... hoppas någon förstår vad jag menar.

Joham -Tycker att Coca Cola är godast
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
/images/icons/cool.gif Som en helt ovidkommande information tycker jag att Coca cola smakar avföring...
 
G

Guest

Guest
Jolt{ot}

"Hur kan man klaga på coca cola??? "

Ingen anning! Coca cola är den näst bästa dryken som existerar, första plats innehar naturligtvis JOLT!

Mvh Ezzy
 

ThrawnJr

Veteran
Joined
26 Jul 2000
Messages
5
Location
Sundsvall
Jolt!

Jolt kanske inte är världens godare, men väl kyld smakar den mycket bätre än coca cola!
Den dubbla coffin halten är bara en bonus =)
 
G

Guest

Guest
Hur kan man klaga på coca cola???

Du har visst aldrig druckit Fanta...eller sprite /images/icons/smile.gif

/Tiamel
 

radrat

Veteran
Joined
21 May 2000
Messages
105
Location
Stockholm
Re: Hjälp OT

Häng hädaren!!! Cocacola till folket! Borde det föresten inte stå OT i föregående meddelandets rubrik?

/Niklas -var är inkvisitionen när man behöver den?

"Det där går inte fort, gamla russin!"
 
G

Guest

Guest
Re: Hjälp OT

Borde det föresten inte stå OT i föregående meddelandets rubrik?

Det borde det så vida inte coca cola är av intresse för det äventyr som Joham efterlyser /images/icons/smile.gif.

/Tiamel
 

Joham

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
92
Location
Boden
Re: Hjälper inte OT

Nix. Detta hjälper inte. Mitt äventyr är fortfarande borta.

Joham -Coca cola smakar bäst ur glasflaska
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
hmmmmm

Ok här komme den: Läsk för Dummies!!
Jolt = oslagbar koffeinhalt (keeps you going)
Coca Cola = för sötsliskig och för mycket kolsyra, dricks enbart i brist på annat
Fanta = söt, funkar bra som törstsläckare och kan med fördel blandas med alkohol
Sprite = den ultimata mixern för alla drinkar...väljs oftast av moí på typ McDonalds o. dyl.
:)

"The Danish Wrath Shall Come Upon All Of You"
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Hur kan man klaga på coca cola???

Jag har inte klagat på Coca Cola. Förstår inte riktigt varför du svarar på mitt inlägg och skriver det där...

/Azagthoth
 

Ronnie

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
96
Location
Helsingborg
För Smarties

Då kommer Läsk för Smarta här då... =)

Coca Cola = Godast, Bäst, Meningen med Livet, Gud, Allah osv
Jolt = Bra Cola Substitut.
Fanta = Skrattretande, men duger en gång i månaden som alternativ.
Sprite = Blandevann i bästa fall.
Mjölk = Tro det eller ej, men hjälper mot bakfylla. I alla fall för mig. Dryck så mycket ni kan innan ni lägger er och sen när ni vaknar oxå.. hmmmmm.

In just two days, tomorrow will be yesterday.
---
w1.423.telia.com/~u42306598/index.html
 

Deminus

Veteran
Joined
15 Jun 2000
Messages
95
Location
Umeå
Re: hmmmmm

Då e de visst bara jag som gillar Dr. Pepper.....

Oja den gamla dyngan!

Själv växlar jag mellan dom två kofin dryckerna Coca-Cola & TROCADERO

Va räknas kaffe till kofin dryckerna också??
 

Devastator

Veteran
Joined
21 Aug 2000
Messages
122
Location
Linköping, Sverige
Re: För Smarties

Mjölk = Tro det eller ej, men hjälper mot bakfylla. I alla fall för mig. Dryck så mycket ni kan innan ni lägger er och sen när ni vaknar oxå.. hmmmmm.

Heh, anledningen till att det hjälper är inte mjölken i sig, utan mängden vätska. Alkohol driver ut vätska ur kroppen(därför går antalet toalettbesök under en kväll mot oändligheten), så bakfylla är ingenting annat än vätskebrist. Ja, lite alkoholförgiftning också givetvis, men den stora delen av symptomen försvinner om man raskt återställer vätskebalansen i kroppen genom att bälga i sig ordentligt mycket av något som INTE innehåller alkohol, t.ex. mjölk.

Devastator - som aldrig haft baksmälla!

Quando omni, flunkus moriarti.
When all else fails, play dead.
 

Ronnie

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
96
Location
Helsingborg
Re: För Smarties

Jo, det har du väldigt rätt i. Men av någon anledning är mjölk så förbaskat gott dagen efter...

In just two days, tomorrow will be yesterday.
---
w1.423.telia.com/~u42306598/index.html
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: För Smarties

...symptomen försvinner om man raskt återställer vätskebalansen i kroppen genom att bälga i sig ordentligt mycket av något som INTE innehåller alkohol...

Betänk dock det faktum att kroppen inte kan hantera hur mycket vätska som helst. Har en kamrat som (tidigare) hävde i sig vatten innan han gick och lade sig. En kväll drack han dock på tok för mycket vatten och fick tillbe porslinsguden på grund av för mycket vätska i systemet...

/Azagthoth
 
Top