H Hygglo Veteran Joined 27 Nov 2000 Messages 162 Location Lund, skåne 30 Dec 2001 #1 Har precis köpt Gemini och fattar inte färdighetssystemet! Kan nån förklara? Tack på förhand...
M Moonshadow Warrior Joined 20 Sep 2000 Messages 202 Location Visby/Skövde/Uppsala 13 Jan 2002 #2 Inte för att vara taskig men försök med att läsa boken. om du redan gjort det läs igen antagligen kan ingen här förklara det bätre en förfatarna.
Inte för att vara taskig men försök med att läsa boken. om du redan gjort det läs igen antagligen kan ingen här förklara det bätre en förfatarna.
H Hygglo Veteran Joined 27 Nov 2000 Messages 162 Location Lund, skåne 13 Jan 2002 #3 för att rädda mitt arsle.. Jo.. det var en av mina kompisar som snodde datorn och skrev en massa skit på olika forum... JAG kan systemet... kan bevisa det =) t. ex KN 3 = +3!
för att rädda mitt arsle.. Jo.. det var en av mina kompisar som snodde datorn och skrev en massa skit på olika forum... JAG kan systemet... kan bevisa det =) t. ex KN 3 = +3!