Först och främst, Hej! är ny på forumet men inte i mundana och just nu befnner jag mig någonstanns i dalarna (hoss en polare) och vi ska imorron spela Eon. Detta komm vi på för typ 30 min sedan och jag bheöver lite hjälp med en sak av er på forumet. Det är så att hemma i stockholm ligger min Eon box, som jag glömde att ta med mig hit. Reglerna klarar jag mig utan (kan dem útan och innan) och karaktärerna är med. Men jag har glömt min karta över mundana hemma (snyft) i normala fall skulle det inte ha gjort någontin att vara utan karta fast av någon anledning har mina spelare bestämt sig för att spela i Jargien. Och det slog mig för 10 min sedan att jag kan inget som den Jargiska geografin.
Nu undrar jag om någon kunde beskriva Jargiens geografi för mig eller ännu hellre skicka en karta (om man får det) till min mail(thorwaldsson@gmail.com). det skulle hjälpa jätte mycket!
Tack på förhand
Nu undrar jag om någon kunde beskriva Jargiens geografi för mig eller ännu hellre skicka en karta (om man får det) till min mail(thorwaldsson@gmail.com). det skulle hjälpa jätte mycket!
Tack på förhand