Nekromanti Hjälp mig med en fetish

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Cassius said:
Sluta gå OT detta är allvarliga grejer, hela mitt liv står på spel. Jag tänker att vi ha en röstning sen på vilken jag måste välja.
Jag funderade vidare vad du kunde använda mjuka djur till när du började prata om duvor! Crazy!
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,619
Location
Göteborg
Okej, vad sägs om en dialekt? Typ finladssvenska. Din dator är full av Tove Jansson-filer som du försöker skylla på att du växte upp med mumintrollen. Levengoods lena stämma får dig att tvivla på din läggning ibland. Och när du blir riktigt intim med en kvinna väser du i hennes öra: "Prata finlandssvenska med mig!".
 

Telash

Swordsman
Joined
10 Aug 2010
Messages
555
Gravida kvinnor kanske? Eller bröstmjölk? (I stället för mellanmjölk alltså) Blottning? Självförnedring?
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Det är inte socialt accepterat att torka sig med levande djur. Därför går de bort.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Gummistövlar.

Du älskar och tänder på gummistövlar i alla former. Ibland önskar du att du bodde i ett tropiskt klimat som alltid regnade så att du alltid kunde bära gummistövlarna på dina fötter. Det är inte bara gummit i sig som är sexigt, det är utformningen så du har samlat på dig en del märkliga exemplar, alla unika i sin egen sort. Du äger antagligen hundratals gummistövlar som du med en lättnadens suck stuckit dina fötter i under årens lopp. Men bäst av allt är nog lukten av farfars gamla använda gummigaloscher. Mmmm.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,387
Är bdsm för mellanmjölkigt och politiskt korrekt finns det alltid våldtäkts fetishm. Så simulerade våldtäckter och sådant. Förvånan stor porr genre också.
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Recca said:
Gummistövlar.

Du älskar och tänder på gummistövlar i alla former. Ibland önskar du att du bodde i ett tropiskt klimat som alltid regnade så att du alltid kunde bära gummistövlarna på dina fötter. Det är inte bara gummit i sig som är sexigt, det är utformningen så du har samlat på dig en del märkliga exemplar, alla unika i sin egen sort. Du äger antagligen hundratals gummistövlar som du med en lättnadens suck stuckit dina fötter i under årens lopp. Men bäst av allt är nog lukten av farfars gamla använda gummigaloscher. Mmmm.
Nu börjar det likna något. Det här hade kunnat funka. Lagom dyrt, inte helt galet men det är inte så chokerande!
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
Om vi är inne på olika kläder så skulle ju uniformer kunna vara något - oavsett om det är en polisuniform, flygvärdinnekläder eller senaste snittet på ica-personalens utstyrsel.
 

Telash

Swordsman
Joined
10 Aug 2010
Messages
555
Dåliga lukter: En fetish för att provocera sitt eget luktsinne så mycket som möjligt. Du sparar gärna mejeriprodukerna extra länge, gärna framme på varma sommardagar. Den bästa partnern duschar aldrig.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Telash said:
Dåliga lukter: En fetish för att provocera sitt eget luktsinne så mycket som möjligt. Du sparar gärna mejeriprodukerna extra länge, gärna framme på varma sommardagar. Den bästa partnern duschar aldrig.
Den var bra!
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,387
Det var någon på 4chan som skrev om att hans fetish var att simulera stt han skjöt en oskyldig man som bad om nåd. Sedan skulle någon lämna en lapp till honom som sade att manen var oskyldig och inte skulle avrättas. Efter detta vänder han sig till mannens fru eller dotter och säger att eftersom deras make/far inte skulle avrättas egentligen så måste de betala kulan han slösade. Efter det kunnde han avnjuta sex och erotik.

Något sådan kanske är för dig Cassius? :gremwink:
 

Ond bråd död

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
3,014
Location
Härnösand
Kanske nåt sportigt? Brottning eller gymnaster kanske?

Fast kanske något nördigt är mer naturligt att bygga vidare på. Läste nån gång om en som tände på att giana sisters gick ner i vattnet och sjönk. Annars borde ju rollspel vara det självklara här. Spela läkare, tv-reparatör eller nåt annat klassiskt.

Sen kan du ju bara råka gå in på rollspel.se av "misstag" och se vart det tar dig.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Oj. Ja varför inte bra tända på sådana där animefigurer? Eller kvinnobrottare? Eller kvinnor som trampar på grodor? Eller Leif GW Perssons röst?


Storuggla, det luktar tandläkare
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,886
Laowai said:
Åh! Kvinnor som i höga vassa stilettklackar trampar sönder saker!

Typ vindruvor och bananer och annat sånt ekivokt!
Eller pungar. Vissa karlar gillar när kvinnor i högklackat stampar på deras pungar.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Sploshing!



Kladdigt matsex, alltså.

Annars, kavajer. Jag älskar kavajer. Björn Wärmedal är på rätt väg här.
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Vitulv said:
Laowai said:
Åh! Kvinnor som i höga vassa stilettklackar trampar sönder saker!

Typ vindruvor och bananer och annat sånt ekivokt!
Eller pungar. Vissa karlar gillar när kvinnor i högklackat stampar på deras pungar.
Läste "pengar" och bara "Vilken subtil och symbolisk fetish. Man tänder på att någon trampar på källan till ens makt."

Och ja, våld mot skrev är nästan ännu bättre, men det får jag inte länka till ^^
 
Top