Nekromanti Hjälp mig med en fetish

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,723
Location
Stockholm
Troberg said:
Kraetyz said:
Elmrig said:
Slumptabeller? Slumptabeller! Den ena mer extrem än den andra inkorporerandes allt mellan himmel och jord som går att få till stånd i ett normalutrustat hushåll! Ta allt från den här tråden och omvandla till tabeller så har du en början, men tabellens storlek HAR BETYDELSE!
"Min fetish är att slumpa fram en fetish innan varje samlag".
Yes! En Dice Man fetish!
Att utlämna sitt knulls beskaffenhet till slumpens nycker tycker jag låter mycket sympatiskt som fetish betraktat. Men de befintliga sextärningarna som säljs i "festbutiker" är ju alldeles för vanilj. Och en slumptabell känns lite oelegant IMO. Man kanske skulle snickra sig ett stort, glittrigt lyckohjul...
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Brynolf said:
Man kanske skulle snickra sig ett stort, glittrigt lyckohjul...
Det skulle vara något. Det kommer ju också finnas saker som mest handlar om mig, att jag kommer ha en fisk på huvudet undertiden t.ex.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Brynolf said:
Troberg said:
Kraetyz said:
Elmrig said:
Slumptabeller? Slumptabeller! Den ena mer extrem än den andra inkorporerandes allt mellan himmel och jord som går att få till stånd i ett normalutrustat hushåll! Ta allt från den här tråden och omvandla till tabeller så har du en början, men tabellens storlek HAR BETYDELSE!
"Min fetish är att slumpa fram en fetish innan varje samlag".
Yes! En Dice Man fetish!
Att utlämna sitt knulls beskaffenhet till slumpens nycker tycker jag låter mycket sympatiskt som fetish betraktat. Men de befintliga sextärningarna som säljs i "festbutiker" är ju alldeles för vanilj. Och en slumptabell känns lite oelegant IMO. Man kanske skulle snickra sig ett stort, glittrigt lyckohjul...
Man skulle kunna utveckla den fetishen ännu mer, genom att inkludera att tjejen ska vara klädd som och spela en TV-gameshowsvärdinna, med glitter och allt.
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Troberg, det låter skitbra. Men det börjar också bli jävligt omständigt. Jag kommer behöva ha skitmycket saker hemma. Typ en jävla fiskfrys, flera meter läder, ett kors i mänskligstorlek, rävsvansar(om krille kommer förbi), piskor, skoluniformer, svärd, karatepinnar, gummistövlar, väderkort osv. Jag borde starta en kickstarter.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,539
Vissa av fetisherna kräver att man antingen kan snickra eller att man har rejält med pengar så att man kan få saker levererade. Snickra ett enormt bingo-lotto hjul vore tillexempel skitjobbigt...
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,723
Location
Stockholm
Troberg said:
brynolf said:
Att utlämna sitt knulls beskaffenhet till slumpens nycker tycker jag låter mycket sympatiskt som fetish betraktat. Men de befintliga sextärningarna som säljs i "festbutiker" är ju alldeles för vanilj. Och en slumptabell känns lite oelegant IMO. Man kanske skulle snickra sig ett stort, glittrigt lyckohjul...
Man skulle kunna utveckla den fetishen ännu mer, genom att inkludera att tjejen ska vara klädd som och spela en TV-gameshowsvärdinna, med glitter och allt.
Mums! Fast då hamnar vi ju lite i en helt annan fetish i och för sig. Eller man kanske ska säga en slumpfetish inlindad i en lyckohjulsprogram-fetish.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Nå, hur gick det? Skulle du ordna en omröstning om vilken fetish du skulle anamma, så att vi alla kan rösta på CBT? :gremsmile:

Eller valde du en själv?
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Troberg said:
Se, det är därför vi behöver en röstchat, så att vi alla kan göra kycklingljud åt honom!
Kycklingljud. Där kläckte du en fetisch till!
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Förlåt alla att jag inte har svarat! Förstår att väntan är svår, men jag har hittat det bästa sättet att lösa problemet på.


I onsdags monterade jag upp ett kors i min lägenhet, hittade ingen att spänna fast vid det och inte heller någon som ville spänna fast mig. Ett slöseri på tid och pengar. Har gett det till min närmaste församling. Apostelkyrkan.

Igår knullade jag med gummistövlar på, det gick inget vidare. Det lät skit mycket och blev sinnessjukt svettigt i stövlarna. Det kändes som att trampa runt i en myr, det var redan vått nog på andra ställen.

Så min quest för att hitta den perfekta fetischen fortsätter, ikväll kan jag förhoppningsvis testa fjädrar. Fisk grejen får vänta tills jag har köpt plastlakan eller tills jag hamnar på ett hotell i Göteborg.

Så klart pics or it didn't happen, bilder kommer.
 
Top