Cissi;n140873 said:Walium är spot on. Jag gillar verkligen inte badge-kampanjen.
Den är avslutad.
Cissi;n140873 said:Walium är spot on. Jag gillar verkligen inte badge-kampanjen.
Krille;n140850 said:Jag ska inte uttala mig för andra, men jag brukar faktiskt ta illa upp av slacktivism-grejer när de handlar om mig.
Så det skulle kanske vara en bra idé att fråga dem som slacktivism-grejen handlar om huruvida de skulle ta illa upp eller till och med om det ens skulle hjälpa.
walium;n140841 said:Man 1: Vad duktiga ni är som har tagit ämnet på allvar. Kakor åt alla!
Man 3: Ja! Kakor gillar kvinnor att baka. Och män att äta. Kanske kan vi öppna ett särskilt kakforum där alla kan få plats?
Man 9: Ja, själv gillar jag kvinnor och är alltid snäll mot dem. Mina observationer tyder på att de är ganska lika oss. Ville bara att ni skulle veta detta.
Man 1: Nu har vi verkligen kommit någonstans. Detta är en bra början grabbar!
RasmusL;n141025 said:Jag ser det så här, 8300 visningar senare kanske någon procent av besökarna lärt sig något från videos, artiklar och annat. Det här är nu officiellt ett avslutat kapitel, det finns inget historiskt värde mer än minnet av procesen och jag skulle tycka att det var fett om vi tog bort tråden! (jag börjar iaf radera mina inlägg från början till slut)
Tack alla som deltog, ny tråd i samma stil nästa vecka!
Doomhamster;n141034 said:Allvarligt? Jag förstår att du är besviken över att ditt initiativ inte togs emot som du velat, men det här känns lite överdrivet.
Voldstagg13;n141044 said:Du, Rasmus, jag ger dig en digital kram och tackar för ett bra initiativ!![]()