Nekromanti Hjälp en vilsen same genom labyrinten...

hraufnir

Swordsman
Joined
25 Sep 2003
Messages
772
Location
Luleå
... som på söndag dag befinner sig i den stora hemska staden stockholm. Eller han befinner sig där från fredag till måndag morgon men är tillgänglig söndag. Han skulle inte ha något emot att springa på några villiga forumiter på det billigaste möjliga kaféet i stockholm. Det finns ju en stockholmsmaffia här vad jag förstått!

//Hraufnir - Inte så vilsen som han försöker framstå
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Flyttad tråd och...

... dessutom en kommentar:
Söndagg. Jag kan nog deltaga i lite kaffedrickande om det inte råkar vara så att min flickvän stänger butiken just den dagen, för då kan jag inte lämna mitt närområde. Men annars så! :gremsmile:


Storuggla, Ritnorno är väl en klassiker...
 

hraufnir

Swordsman
Joined
25 Sep 2003
Messages
772
Location
Luleå
Re: Flyttad tråd och...

Då är ju frågan: Var ligger ritnorno och vilken tid skall man säga?

Vilken butik förresten?
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: Flyttad tråd och...

"Då är ju frågan: Var ligger ritnorno och vilken tid skall man säga?"

Ritorno är är väl inte det bsta eller trendigaste fiket i stan, men för tjugio... två(?) kronor för en kopp kaffe (där oändligt med påtår ingår) är helt okej. Liksom, 22 spänn för att sitta och jiddra i timtlas är ett helt okej pris, bara inte Fight Club-snubben dyker upp :gremsmile:
Karta med prylar och stuff!

Det brukar väl mest användas det fiket eftersom... eh, av gammal hävd, tror jag. Och Vulf bor nära.
Men jag vill inte spika varken plats eller tid, eftersom jag inte vet om jag kommer, som sagt.

"Vilken butik förresten?"

Min sambos jobb, så klart :gremsmile:


Storuggla, nörd love
 

hraufnir

Swordsman
Joined
25 Sep 2003
Messages
772
Location
Luleå
Re: Flyttad tråd och...

Jag säger såhär:

För de som är intresserade: 14:00 på Ritorno på söndag 23/10. Stockholm. Karta finns i Storugglas svar här ovanför.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,495
Location
En mälarö
Re: Flyttad tråd och...(OT)

bara inte Fight Club-snubben dyker upp
Eh... va? Nu har jag uppenbarligen missat nån anekdot från nån forumsfika jag inte gått på. Nån som kan upplysa mig?

/Anders (nyfiken)
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Fight Club-snubben

"Eh... va? Nu har jag uppenbarligen missat nån anekdot från nån forumsfika jag inte gått på. Nån som kan upplysa mig?"

Det är en snubbe som är jätteskum som brukar fika där, han heter något i stil med Jeffrey, Geoffrey eller så och ville en gång att Dante och Vulf skulle gå med i hans egenhändigt startade Fight Club. Han skulle dock inte slåss, bara Vulf och Dante.
Han har en förkärlek för att tilltala folk som inte vill veta av honom och dessutom att balanda sig i saker som inte har med honom att göra. Han har dock vid två tillfällen uttalat sitt gillande angående det faktum att jag bär hatt...


Storuggla, fly! fly!
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,495
Location
En mälarö
Re: Fight Club-snubben

...att Dante och Vulf skulle gå med i hans egenhändigt startade Fight Club. Han skulle dock inte slåss, bara Vulf och Dante.
Aha, han gillar att delegera.

Han har dock vid två tillfällen uttalat sitt gillande angående det faktum att jag bär hatt...
Så vid nästa forumsfika kommer vi att få se en uggla utan hatt alltså? :gremgrin:

Han har en förkärlek för att tilltala folk som inte vill veta av honom och dessutom att balanda sig i saker som inte har med honom att göra.
Han kanske har hört vad ni pratat om och det är hans något klumpiga sätt att säga att han vill spela rollspel med er. :gremtongue:

/Anders (äter gröt)
 

Anders Åstrand

Swordsman
Joined
25 Jul 2002
Messages
762
Jag befinner mig i Kalmar på söndag. Annars hade jag gärna druckit en kopp kaffe, trots att jag egentligen inte är någon medlem av stockholmsmaffian utan bara en wannabe.
 

hraufnir

Swordsman
Joined
25 Sep 2003
Messages
772
Location
Luleå
Vi gör såhär. Vill ni träffas på Café Ritorno på söndag 14;00 kan ni ringa eller skicka sms till mig på 073 837 03 42. Är det ingen som söndag morgon har ringt eller skickat sms så kommer jag inte befinna mig på caféet. Jag ser inget mer här innan söndag då jag inte har nätet dit jag åker. Ring/messa mig och kom mkt gärna! =)
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Hey, sorry att jag inte svarat ännu. Jag kommer förstås, om du inte redan har ångrat dig. Världens bästa Rising är ju ändå allt man behöver för att ha en legendarisk kaffeträff (eller nja).

Nu kommer jag förmodligen skrämma iväg alla andra i stockholmstrakten... Jag tror till och med att Fight-Club-snubben lurkar på det här forumet och ba' "shit! Inte den där killen som drog den där konstiga anekdoten om att crossdress-sexchatta; den som slutade i kommentaren 'öh.. som du vet, klitoris sitter högst upp må naveln'. Jag tänker då stanna hemma på Söndag!"

/Rising
kaffesugen
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
Hörru Johan (och ni andra!)

Du har väl hört av dig till Jeppe (ja det är ju så Hraufnir heter egentligen) på telefon också? Som sagt så har han int' haft tillgång till forumet sen torsdag natt (han for väl ner till Tokholmen tidigt på fredagen tror jag). Så... ja... alla fikasugna tar och ringar och säger "Hej jag kommer" så blir allt sååå bra!

Telefonnummer fanns i hans post här ovan, dvs HÄÄÄÄÄR!
 
Top