Nekromanti Hjälp BP

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Av vissa själ har min regelbok till DoD 91' gått upp i molekyler... Men jag klarar mig väldigt bra med Chronopia (reglerna är istort desamma)...dock har det uppstått ett problem...Jag vet en sak som finns i dessa regler som inte finns någon annanstans vad jag vet.

Det gäller hur man räknar ut BP för en ras. Man lägger ihop alla grundegenskaper och sedan avläser en tabell... Det är detta jag är ute efter. Vet att det finns sist i kapitlet om varelser/monster med anknytning hur man kan använda raserna ur Monsterboxen (DoD Monster).

Kan någon var hygglig och göra denna lilla tjänst, så blir jag väldigt glad.

Riddaren


En person som glömmer allt, är väldigt bra på att minnas att denne glömt bort allt.
 
G

Guest

Guest
Nu hade det kommit ett svar på detta inlägg som jag totalt hade missat. Man får alltså inte ta stycken ur böcker för att sedan lägga upp dessa på andra medier. Detta är ett brott mot copyright lagen. Varken vi på rollspel.nu eller RiotMinds kan acceptera liknande inlägg och därför vill ajg nu påpeka att RiotMinds har de fullständiga rättigheterna till Drakar och Demoner. De kommer inte att acceptera liknande brott mot copyright lagen.

Summa: Liknande inlägg och inklistring av tabeller eller dylikt får ej förekomma.

Med vänliga, men bestämda hälsningar:


Johnny



---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
johnny@rollspel.nu
 
Top