GnomviD said:"Noir - mest metal i Sverige."![]()
Hehe - jag snackade med Alf i dag om detta, och det stämmer att han var med i At the gates.
GnomviD said:"Noir - mest metal i Sverige."![]()
Cloister said:Vad sägs om Björn "Hurricane" Hurri, eller Mattias Snygg? Båda är nu uppslukade av dataspelsindustrin förstås.
Själv "heter" jag Nicholas Cloister, och har återgått till att göra fantasyillustration efter många års uppehåll. Om jag tillhör de bästa i Sverige vet jag inte... (www.cloister.se), men jag skulle kunna tänka mig att vara med i boken.![]()
Den Upplyste Despoten said:det stämmer att han var med i At the gates
GnomviD said:"Noir - mest metal i Sverige."
Både svar till Fogge och Tempelhand:Foggmock said:Jag är en stor fan av Peter Bergting (äger snuskigt mycket pengar worth of orginal), och jag tror han är medgörlig för ett liknande projekt.
Få gärna med nått som inte är publicerat i Drakar och Demoner - de bilderna är bra, men mycket annat är bättre.![]()
Man kanske kan tycka det. Han är mycket för detaljer och prylar. Dock tycker jag färgdynamiken och dess djup är hans starka sida. Ta tillexempel Harry Potter-omslagen, asskönt färgjobb (ju, utom den sista boken, där bilden har hans jobb och färgläggningen Bergtings - vilken också är duktig vad det gäller färgjobbet).Tapia tycker jag är för mycket.
solvebring said:Har förresten glömt Per Sjögren, som slagit igenom bland de senare av Riotminds produkter.