Nekromanti Here's my plan

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Den 2:a januari kommer mitt konto debiteras för ytterligare en månads WoW... fast det kommer det inte alls. Jag skall nämligen ta en liten paus i nätanvändande då jag flyttar den 2:a januari och vet ej när jag kommer få fast uppkoppling.

När väl den fasta uppkopplingen kommer så tänkte jag fråga hur långt ni kommit, ifall då ett par av er nått level 50 så kanske jag aktiverar mitt konto och lirar lite Scholomance och Stratholme med er, annars kommer det ägnas en månad åt City of Villains (som tyvärr hamnat lite efter på grund av WoW).

Troligtvis kommer jag spela med min alt Jezable fram till dess kontot går ut. Jag har snart nått level 13 och det börjar alltså bli dags för Ragefire Chasm för henne. Jag ser gärna att vi tar RFC någon gång innan jag slutar spela för denna period.

/Seinet Wintermute - Skall även fokusera på att spela massa Neverwinter Nights 2
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Låter som en bra .plan :-D
Min plan är att kanske kunna hjälpa lite med Fathertoon isåfall då jag precis idag dingade 40 med Gordia. Tror inte jag kommer hinna så mycket spel innan den 2/1 iofs men jag loggar in så får jag se.

I övrigt så blir det lite Hjälp till vår nya medlem Drakulya och även en del nwn2, och som jag säkert nämnt tidigare den 16/1 börjar min 2.5 veckors semester för att levla mina andra redan lvl 60 gubbar till lvl 70 i Outlands. Blir det tid över kommer jag leka en del med Gordia med och bygga en kvinnlig Grönögd Blond BloodElf som jag kan dregla efter nu och då :-D
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Blir det tid över kommer jag leka en del med Gordia med och bygga en kvinnlig Grönögd Blond BloodElf som jag kan dregla efter nu och då :-D
Du menar ta bort all utrustning från henne och köra /dance? :gremwink:

/Seinet Wintermute
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Hehe något åt det hållet.

Vet dock inte om det blir en mage eller något annat ännu.
Skall man se till snyggast utstyrsel så är ju en huntress bättre men men tiden får utvisa det
 
Top