Nekromanti Hemskrivet rollspel söker betatestare

gråhök

Veteran
Joined
26 Jan 2005
Messages
188
Location
Romford, Essex, UK
Jag har sedan april 2004 fnulat på ett SF/Space Opera-rollspell vid namn "Project Unnamed". Jag har haft en del folk som kollat på reglerna redan och så snart vi haft tid ska vi försöka hinna med ett par testsessioner med spelet.



Men... Ju fler som testar, desto bättre... Så, om du har lust att ladda hem spelet (finns som PDF, Postscript eller DVI) och läsa igenom, hör av dig till mig för användarnamn och lösenord. vad jag skulle vilja få tillbaka är regelbuggar, saker som saknas, blatant dålig grammatik och liknande. Spelet &aum;r skrivet på engelska, då det är det språk jag dagligen hör.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,556
Location
Fallen Umber
För det första måste jag påpeka att jag själv inte är intresserad; jag är för upptagen av diverse egna projekt, samt ointresserad av genren. Men i allmänhet tror jag att du får mycket mer input om du inte skyddar spelet med lösenord och så. På det här sättet förlorar du alla som vill slänga ett öga på spelet i fem minuter och kanske kommentera det första intrycket de får, och chansen att någon skulle sno något av det du har skrivit är rätt minimal. Eller vad tror du?


/Dimfrost
 

gråhök

Veteran
Joined
26 Jan 2005
Messages
188
Location
Romford, Essex, UK
jag tror att jag kommer att lägga upp spelet för allmän nedladdning när jag tycker att det är klart nog. Just nu vill jag kunna säga "ny uppdatering" till de som sagt sig vara intresserade att kolla.
 
Top