Jag anar starkt vad detta är... ni kommer kanske ihåg på riotminds sida att de skrev <I>"första "monsterbok" i världen att ha en förklaring till hur och varför ödlemännen är släkt med Drakarna [/i]
Detta är antagligen förklaringen till detta!!
"förhoppningsvis så finns det nya raser att spela i bestariumet."
/Okänd
Det stod <I>"Jorges Bestiarium kommer därför (som det ser ut nu) bl a att innehålla släktträd för olika "monstergrenar" och en koppling mellan olika grenar av varelser." [/i] alltså kan detta vara en större bild av hur folket Trudvang är relaterade till varandra...
Slutligen vill jag bara veta vad fan du menade med ditt inlägg, att jag hade fel eller att du bara ville visa att du ser bra och la märke till att det stod troll och Nidendommen på det...
"förhoppningsvis så finns det nya raser att spela i bestariumet."
/Okänd
Efter Ragnarök planterades ju ett nytt träd. Det är kanske det... Kommer dock inte ihåg vad det hette eller om det överhuvudtaget hade ett namn. Är säker på att nån kan nordisk mytologi bättre än jag.
ingen anledning att bli så upprörd. Vet inte riktigt varför jag skrev inlägget. Troligen för att det är en sådan lågkvalitativ ild så man knappt ser vad som står. Tänk vad alla synskadade kommer tacka mig .)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.