Nekromanti Hemliga identiteter

Baron Marak

Swordsman
Joined
6 May 2001
Messages
521
Location
Piteå
Re: ehum...

Jag har ingen aning, det är ju du som är det stora geniet här :gremwink:
Någon är det som busar omkring i alla fall...
 
Joined
18 Apr 2002
Messages
957
Location
Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
ok jag erkänner det var jag, måste dock säga att ni rockar feting fett gillar alla konspirations teorier ni har lagt upp.

Jag hade lite tråkigt på min födelsedag dricka sprit själv är ingen höjdare, om ni vill att jag ska straffas kan jag väl säga att jag fortfarande är bakfull :gremsmile:

Tack för att ni inte avslöjade mig direkt dock admin!
Ganska skoj jag såg till att ha olika ip olika ip etc när jag skrev med gröntuva och den här. Svarade med lokomotiv för att dra bort mistankar ifrån mig då vi hade olika ip tack vare vnc :gremsmile:. Jag funderade på det mesta men missade att inte använda samma email :gremsmile: Där ser man det är dom enkla sakerna som fäller skurkarna! :gremfrown:

jo en sak till, gissa om troberg kommer att få höra det här rl i ett par år :gremsmile: Han försvarade mig! lol trodde inte han var så godtrogen :gremsmile:

ehrm öskar att jag ska få spela rollspel med alla er någon gång...

hare gött!
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Farbrobarbro

Det verkar som vi eventuellt kan ha råkat ut för någon ny filur i form av den spammande Farbrobarbro. Är det någon ny förmåga eller ännu en förklädd forumit?
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,429
Re: Farbrobarbro

Det var ju en mogen person måste jag säga... :gremmad:
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: Farbrobarbro

Han är, öh, påpekad om olämpligheten i sitt beteende.

Göken har lagt upp vad som ser ut som en lista med historiska fakta av den typen man har inför ett prov - jag skulle gissa gymnasiet.

Eller nian.

Detta bevisar typ 0, eftersom han kan ha snott dessa från sin storebror, eller lillebror, eller ur papperskorgen på skolan där han jobbar.

Erik
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,429
Re: Farbrobarbro

Hmm... Vad menar du med lagt upp? Skickat till dig som försvar för sitt beteende?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Så jobbigt !

Va´trött jag blir på sånthär !
Sådanahär tråknissar brukar ju dyka upp överallt, tyvärr. Så det är väll bara att försöka struta i det. Fast det är ju inte lätt.
 
Top