Nekromanti Helmgastar

Mofasa

Veteran
Joined
18 Nov 2001
Messages
63
Location
Trosa, Södermanlands län
Jag har förvisso inget att tillägga i diskussionen... Men nu när ni ändå pratar om legender och hemligheter så passar jag på att fråga: Är boken köptvärd?

//Magnus
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Helgastar

Är jag den enda som får associationer till Ensamma Vargen så fort jag läser "helmgastar"? Det är ju så likt "helgastar"...
 

Tyrzis

Veteran
Joined
27 Nov 2001
Messages
2
Location
Västerås
Re: Helgastar

Nu när du säger det så...
Ensamma vargen böckerna är jävligt bra!!!
Vilka böcker har du?
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Re: Helgastar

Tyvärr inte så många längre... de har försvunnit hit och dit under årens lopp, och just nu ligger de hos mina föräldrar. Men om du är intresserad av en liten nostalgitripp kan du ju alltid kolla in http://www.lw-oasis.org/aon/...
 

Moonshadow

Warrior
Joined
20 Sep 2000
Messages
202
Location
Visby/Skövde/Uppsala
Reaktion i största allmänhet

Har du ingen att diskutera med ?
Nu kanska du ångrar att du inte lätt dina snälla och gudomligttålmodiga spelare läsa boken.
Men helt utan koll på vad jag snackar om kan jag rekommendera rang tre den brukar va lagom.
 

Lord Avallach

Veteran
Joined
21 Aug 2000
Messages
142
Location
Uppsala
Jag vet inte om den direkt går in så särskilt djupt på något område men den täcker i pricip mundanas historia tiotusen år bakåt i tiden. Sedan e boken fullproppad med olika Legender och spännande Äventyrsplatser som kan ge många (för att inte säga otaliga) uppslag till äventyr. Sedan finns det kapitel om skugglandet, übermagiska prylar och stjärnskådning.
Kort sagt det är en jävligt bra källa för spelledare att ösa ur.

-F

"After all, how can we be less then our dreams"
 
Top