Nekromanti heliga krigare å lite annat...

Moisak-Thul

Veteran
Joined
6 Jan 2001
Messages
19
Location
SWE, Kramfors, fridhemklan....
jag undra hur det funkar, när man väljer att vara helig krigare så måste man först nå YN lärling innan man kan bli helig krigare, men får man dem färdiheterna som är för heliga krigare redan från början lr måste man vänta tills man når YN lärling för att få dem?

jag har sett att det är några som satt upp lite bilder här på forumet, tänkte sätta upp en själv.... va tycker ni?
vågar inte inte röra den bilden nå mer, är rädd att göra nå fel :)
 

Skelander

Veteran
Joined
17 Dec 2000
Messages
195
Location
Umeå
Det fungerar så här:
1. Du börjar med att var präst
2. När du går från yrkesinivå amatör till lärling kan du
välja att bli Helig krigare. Då får du tillgång till
detta yrkes färdighter samt att du inte kan fortsätta
att lära dig nya böner och gudomliga förmågor (dock
behåller du de som du redan har lärt dig)

Snygg bild!


Rikard
---
"A real American only need one finger..."
Al Bundy
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
"jag undra hur det funkar, när man väljer att vara helig krigare så måste man först nå YN lärling innan man kan bli helig krigare, men får man dem färdiheterna som är för heliga krigare redan från början lr måste man vänta tills man når YN lärling för att få dem?"

Du är Präst tills du når yrkesnivå Lärling. Innan du når dit räknas de färdigheter som bara är yrkesfärdigheter för Helig krigare som vanliga färdigheter med den kostnadsökning det kostar att köpa dessa.

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Angående bilden...

Han såg rätt asiatisk ut... fast det kanske var meningen också... /images/icons/smile.gif

Skitbra gjord!

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

Moisak-Thul

Veteran
Joined
6 Jan 2001
Messages
19
Location
SWE, Kramfors, fridhemklan....
tack så mycket...!

tack så mycket! vill ni att jag ska sätta upp fler sådana? skulle va kul å visa vad man går för när det gäller å rita :gremsmile: njae, han är igentligen en Hängiven (chronopia), han heter Moisak-Thul :gremsmile: han va mest en sån där fuskgubbe som fick de bästa grejerna å så, har pansarhus så det stänker om det, hela han ser ut som en stor metallbit :gremsmile: har dock aldrig kört med han, ha är för grym... sen så suger Chronopia åxå så att...
 

Count

Warrior
Joined
29 Nov 2000
Messages
206
Location
Göteborg, Malmö
...

snygg bild må jag säja...
Jag tycker verkligen att du ska lägga upp mer av din konst, skulle vara kul att se lite NORMALA riddare för omväxlings skull, om det där uppfattades som att jag inte gillade din bild så ber jag om ursäkt, den är as COOL!

BRA JOBBAT OCH FORTSÄTT SÅ!!!

MvH Martin
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Cool !

Ganska cool bild faktistk !

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 
Top