Nekromanti Hejsan

Ekorren

Warrior
Joined
10 Nov 2009
Messages
297
Location
Gävle
Oj. Har nog inte tittat in här sen gamla rollspel.nu för många år sedan. Behövde till och med registrera mig på nytt märkte jag.

Hej i alla fall. Jag är en 31-årig Gävlebo som spenderar det mesta av fritiden till rollspel. Började rollspela när jag var 8 år och grannen introducerade mig till Drakar och Demoner. Köpte sedan första utgåvan av Eon när det släpptes (tror jag var 11 eller 12). Tog en paus från rollspel på flera år men kom sedan tillbaka till Noir, Cyberpunk, Exalted, World of Darkness, DnD och allt möjligt jag kunde få tag på.

Just nu jobbar som frilansskribent för Onyx Path Publishing och skriver officiellt material till Exalted Third Edition. Har som mål nu att läsa mig in på deras Storypath System så att jag kan börja ta lite frilansjobb för Trinity. Är lite törstig på sci-fi för tillfället. Är väldigt ny inom professionella delen av branschen, men det är kul. Lite som en hobby man får betalt för.

Spelar mest online nu för tiden men har lite folk för IRL-sessioner då och då. Är också gärna på för att testa nya spel men har svårt att få tiden att gå ihop för någon form av regelbundenhet. Vill gärna få lite tätare band med rollspelarna i Gävletrakten. Har väl en handfull i mitt sällskap men ju fler desto bättre. Spelleder för tillfället tre onlinekampanjer (Exalted, DnD 5E och Chronicles of Darkness) samt en IRL-kampanj (Exalted) men har flera andra på hiatus. Spelar i två Roll20-kampanjer (DnD 5E och Blades in the Dark).

Tack för mig.
 

IcarusDream

Anti-populist
Joined
9 Jan 2007
Messages
1,034
Location
Carapalea
Halloj.

Min äldsta och fram tills nu mest pålitliga medlem i spelgruppen ska flytta till Gävle i höst och vill gärna hitta en spelgrupp att spela med när han kommer dit.

Har du intresse av att ta in nytt folk?
 

Ekorren

Warrior
Joined
10 Nov 2009
Messages
297
Location
Gävle
IcarusDream;n290715 said:
Halloj.

Min äldsta och fram tills nu mest pålitliga medlem i spelgruppen ska flytta till Gävle i höst och vill gärna hitta en spelgrupp att spela med när han kommer dit.

Har du intresse av att ta in nytt folk?
Jag är öppen för det. Har stått rätt stilla med spelandet nu över sommaren och vill gärna komma igång lite mer regelbundet till hösten.
 
Top