Nekromanti Hejsan alla i gen

MDF

Veteran
Joined
19 May 2004
Messages
112
Location
Jönköping city
Hejsan på er alla i gen
tog åter i gen tid att hitta hit efter ett litet upphåll, tråkigt att det inte är mer aktivitet på forumet sedan man var inne sist, va anorlunda forumet ser ut nu än tidigare såg mycket bättre ut förut.
Såg att den gammla Westernboxen fått ett nytt omslag gissa att jag höll på att bli lurad, jag trode det var nya western men det va det inte bara nytt omslag.
- Någon som sett eller hört något om dett nya Western?
 

Örnie_UBBT

Swordsman
Joined
18 May 2000
Messages
550
Location
London, England
Hej!
Håller med om att forumet är underutnyttjat för blänkare om kommande Western o dyl - men för att stilla nyfikenheten lite grann kan jag i alla fall meddela att jag f n håller på att skriva på Kalla Hjärtan, 2009 års Western-äventyr till Gothcon, och att Kalla Hjärtan kommer använda Western 4th Edition-reglerna (som kommer lanseras på Gothcon).

När nya Western väl kommer så kommer det att snabbt följas av en serie produkter och moduler eftersom en massa material redan ligger färdigskrivet. Den som väntar på nåt gott...

hälsar
Örnie
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,065
Location
Ereb Altor
Örnie said:
...Western 4th Edition-reglerna (som kommer lanseras på Gothcon).
Coolt. Vi spelade Western igår (inkl mina dramaregler) för första gången på säkert 10 år. Det var kul som fan.
 

nydjo nyvad

Veteran
Joined
13 Jul 2005
Messages
41
Location
vadstena
Örnie said:
2009 års Western-äventyr till Gothcon, och att Kalla Hjärtan kommer använda Western 4th Edition-reglerna (som kommer lanseras på Gothcon).
blir det nått western 4th edition på lincon?
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Nya Western (4.0)

Ja, jag har hört att nya Western (4.0, precis som D&D, haha) ska spelas på Gotcon. Det scenario som man kan anmälas sig till för Western ska alltså använda sig av de nya reglerna!!!

Det låter nice.
 
Top