Nekromanti Heja sabbaten, heja!

Herr Celric

Veteran
Joined
2 Aug 2000
Messages
24
Vill bara skriva något för att reta alla Camarilla älskande hippies. Sabbaten härskar fett (Nåja Gangrel härskar snäppet värre/bättre... Men dom har ju lämnat Camarilla nu (Äntligen.). Visst de har inte gått över till Sabbaten men det är ta mig fan bättre att vara independent än Camarilla....

Finns det för övrigt några som lajvar Sabbat i Östergötland?
Får man månne vara med och prova?

Jag vill också passa på att ösa lite Kärlek över klannovellerna. De har fallit mig i smaken så pass mycket att det fan har varit en plåga att vänta på nästa och nästa bok och ännu får jag ge mig till tåls på att sista bokafan ska komma. Gillar du Vampire och inte kollar upp dessa borde du skämmas. Däremot är jag grymt besviken på the grail convenant trilogin och låna hellre bokarna av någon än släng ut pengar på dom om du är nyfiken.
 

Örnie_UBBT

Swordsman
Joined
18 May 2000
Messages
550
Location
London, England
Bah!

Sabbat eller Camarilla spelar ingen roll, alla dekadenta och orena västerländska vandrande lik kommer att förgöras av den rättmätiga vredens vind från öster.

Wan Kuei rular!

mvh
Örnie
PS Det var kanske lite fantasilöst men jag har inte postat på länge och behövde komma igång DS
 

pheer

Veteran
Joined
25 May 2000
Messages
24
Location
Jönköping, Småland
Heja sabbaten. Som en gammal medlem i sabbaten i jkgp måste jag bara sticka in och kräkas lite över alla moduler som kommer från WW headquarters... Skicka ett hatbrev till dem och spela Vampire 2:nd edition, inte 2:nd edition revised. Ge dem inte mera pengar...

//PhEeR - kung över oupplåsta cyklar
 

Herr Celric

Veteran
Joined
2 Aug 2000
Messages
24
Re: Bah!

Kuei-jin? Vågar du prata om Kuei-jin?! Dom är ta mig fan fjantigare än den mest fjantige Toerador. De enda jag gillar i Kindred of the east är deras demonjägare. Snacka om manga feeling så det skiter om det!!!!!

M.V.H/Herrn.
 

Herr Celric

Veteran
Joined
2 Aug 2000
Messages
24
Jag måste hålla med dig. De spyr verkligen ur sig supplement till spelen och tyvärr är det inte många av dom som man gläds så där alldeles värst över. Visserligen har jag långt ifrån speciellt mycket tillbehör till maskeraden och dark ages men jag har redan hunnit bli besviken ett par gånger. Vissa av supplementen de ger ut känns så jävla meningslösa.

M.H.V./Herrn.
 

mcsvalander

Veteran
Joined
25 May 2000
Messages
14
Location
göteborg
Funderar på att köpa revised-edition'n, så det hade varit trevligt med litet objektiv info om varför du ogillar det!?

mvh
/Autocrator
 
Top