Nekromanti Hej...

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Hej, jag heter Erik, jag är nygammal här på forumet, jag har till slut återreggat mig efter forumflytten även om många säkert inte minns mig därifrån med tanke på hur lite jag postade. Jag kommer förmodligen att vara rätt så infrekvent även framöver, men vem vet?

Jag är inflyttad till Stockholm från Borlänge, varifrån jag känner en hel rad karaktärer här på forumet. Ses ibland på Bishops Arm Folkungagatan och spelar brädspel och dricker öl.

Efter många om och men har jag fått ihop en spelgrupp igen, så rollspelandet återupptas efter ett långvarigt uppehåll med en Dungeon World kampanj. Det sagt så är jag fortfarande öppen för fler spelare/spelgrupper då den här gruppen inte kommer kunna spela särskilt ofta.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,966
Location
Ludvika
Hej.

Jag tycker mig känna igen ansiktet mer än namnet. Hette du Erik_N på gamla forat också?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,966
Location
Ludvika
Bra att veta. Då kan det kanske vara bra för dig att veta att vi snart byter forum _igen_ eftersom den här plattformen visat sig funka väldigt dåligt.

Så snart blir du Erik_ =D
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,786
Location
Göteborg
Rymdhamster;n109502 said:
Bra att veta. Då kan det kanske vara bra för dig att veta att vi snart byter forum _igen_ eftersom den här plattformen visat sig funka väldigt dåligt.
Ingen panik, vi har snart skolat byta forum rätt länge nu. :)
 

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Rymdhamster;n109502 said:
Bra att veta. Då kan det kanske vara bra för dig att veta att vi snart byter forum _igen_ eftersom den här plattformen visat sig funka väldigt dåligt.

Så snart blir du Erik_ =D

Skulden ligger på administratörernas axlar! Jag lovar, jag gör det!
 
Top