Nekromanti Hej jag heter Tobias

Spelknepe

Veteran
Joined
24 Jan 2007
Messages
86
Location
Helsingborg
Då var det dags för mig att säga hej! Tobias heter jag och bor i Helsingborg. Har spelat rollspel i nästan 20 år och siktar på 20 år till! Är aktiv som kartritare åt flera olika företag, bl.a. Fria Ligan, Järnringen, Modiphious (Conan och Mutant Chronicles) samt några andra mindre aktörer! Startade och är Admin på erebaltor.se sen 10 år men är tyvärr ganska inaktiv p.g.a. tidsbrist.

Har hängt med med i de flesta årgångar av rollspel och minns mitt första äventyr till Drakar & Demoner som en storebror till en kompis hade skrivit. Det var enormt spännande, handskrivet på ett A4 och inledningen löd såhär: "Ni sitter på ett värdshus, plötsligt flyger tre Rock in och attackerar"

Uppskattar enkla spel med mycket fluff, karaktärsdrivet och känslosamt rollspel blandat med action och äventyr! :)

/Tobias Tranell
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,300
Location
Kullavik
Hallå Tobias! När kommer Trakorienkartan "post-Konflux" ? :)
 

Spelknepe

Veteran
Joined
24 Jan 2007
Messages
86
Location
Helsingborg
Hej alla och tack för välkomnandet!

Henke: Oj, finns det någon användning för en sådan karta egentligen? Har fullt upp på kartfronten så tyvärr får erebaltor.se vänta på något nytt! :)
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,300
Location
Kullavik
Har för mig att jag hittade en sådan karta som du gjorde på ErebAltor.se en gång i tiden men det hade ju varit väldigt fint med en som även visar hur världen ser ut efteråt.

Vi får väl se om det blir någon remake på Femte Konfluxen. Tycker det hade varit en given addon för den produkten :)
 
Top