Nekromanti Hej, jag heter Radioaktv!

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Ja, här på forumet iallafall. Jag har lurkat här till och från i nästan tio år och reggade mig första gången runt 2010, finnes för tillfället i Stockholm, men hänger även en del i göteborgsområdet. Jag gillar post-apokalyps, dvärgriken, dixit, skogar utan alver, att spela bärsärk och DoD6 av nostalgiskäl. Spelar med en tålmodig grupp som tagit sig igenom Undergångens Arvtagare, så jag antar att vi varit med om en hel del tillsammans. ;) Innan det körde jag igenom Snösaga och spelade en hel del DoD6. Numera kör vi År Noll och Symbaroum. Jag gillar att skriva stämningstexter och historier, speciellt till mutant, så jag kanske får för mig att slänga upp några av dem här.

Om jag inte hänger här sitter jag nog och pluggar, eller borde göra det. Jag försöker ta en kandidat i historia, men det kanske blir i idéhistoria istället. Lite geologi vid sidan av, och annat utan poäng för att det är roligt. Onödigt vetande är den bästa sortens vetande. Spelar en del datorspel och gillar att rita bilder av stormtroopers mashat med pokémon. Och monster. Because reasons.
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Kul att vara här igen! Och ja, det hoppas jag verkligen! Får haka på Anarchclown :)

(Skall bara klara ett par tentor och höja mitt FV i historia först..)
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,674
Location
Eslöv
Välkommen tillbaka. Spännande läge att sätta din fot in på planen igen.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,568
Välkommen! Idéhistoria är ett fint ämne. Minns från min egen studietid att jag skrev en uppsats om Ereb Altor samt fick pluspoäng på en tenta för att jag citerade Iron Maidens Aces High. :D
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Radioaktiv;n141922 said:
Känner mig gött välkomnad! Vicotnik, vi ses på Gothcon kanske? :3
Det lär vi göra, kommer som vanligt vara där som arrangör av Indierummet tillsammans med Genesis i år.
 
Top