Presentation Hej. Jag heter Heidi

HawkTear

Veteran
Joined
8 Oct 2021
Messages
24
Location
Borlänge
Om du med oförmögen menar att det saknas kapital att dricka brännvin , ja då får man skaffa sig rika och generösa vänner 🤣.

Om du med oförmögen menar att du inte har förmågan att dricka brännvin ,då får du konsumera någon annan alkoholhaltig dryck , det primära är att drycken innehåller alkohol .

Om du inte kan dricka alkohol alls då ser jag tyvärr ingen lösning .
Väldigt fina svar. Man tackar. Så då kan man kallas hedning och får nöja sig med vatten 😆
 

ingels

Veteran
Joined
14 Nov 2021
Messages
36
Location
Borlänge
Välkommen 👋

Härligt att det se att det fanns en till i Borlänge som spelar. Vi är minst två nu men det borde ju vara fler?
 

mike4180

Veteran
Joined
30 Nov 2022
Messages
3
Location
Borlänge
Hej. Jag heter Heidi. Ägnar alldeles för mycket tid till rollspel (säger andra i alla fall, jag vet inte vad de menar). Började spela rollspel runt 14-15 års ålder, det var en kompis brors egna hemma-bygge. Sen rulla det på.

Började spelleda ganska snart efter det, och det vart mitt hemma-bygge. Efter ungefär 10 år så tog jag paus från spelledare rollen. Har spelat med olika individer och testat många olika rollspel och system. Men inte alla. Rollspel är ju så kul.

Jag är dock lite "blyg" av mig (ganska rädd för nytt folk). Men lär jag känna någon och man klickar så har jag inte vett att hålla käften. :D
Hej.

Söker en spelgrupp i Borlänge för gamla Äventyrsspels produkter. Bor i Kvarnsveden. Spelade mycket på det glada 80-talet. Saknar rollspelandet och skulle gärna vilja komma igång igen. Finns intresse så kontakta mig på mike4180@hotmail.com

M.V.H

Mikael
 
Top