Nekromanti Hej i Västerås!

AS4Ever

Veteran
Joined
24 Jul 2013
Messages
3
Location
Västerås
Hejsan, som titeln kanske avslöjar vill jag främst säga hej till de i Västerås, inte för de är något fel på er andra utan för jag då själv såklart bor i Västerås ; )

Jag är en man på 27 år då i redan nämnd stad och då alla mina vänner lägligt bor på minst 50 mils avstånd känner jag nu att det är dags att ta och börja lära känna lite härliga människor i min närhet. Jag har länge funderat att flytta någon annan stans, närmare vänner men har nu bestämt att bli kvar här i den närmast planerbara framtiden men ska då ändå flytta men dock endast inom Västerås till en härlig och perfekt tvåa värdig titeln "hem".

Rollspel är såklart ett stort intresse, var annars skulle jag ha här och göra? Och vad som föreslås i det intresset stämmer när man inspekterar vidare, jag är en nörd :3
Jag älskar historier i många former, att skapa och ta del och min fantasi är mitt tempel. Rollspel, böcker, serier, filmer, anime, brädspel, dataspel och andra nördar är allt saker jag kan svära mitt liv till men jag är också intresserad av laga mat, resa, vandra, hantverk och bara umgås.. men då gärna med andra nördar ; ) Jag har också kvar Warhammer Fantasy(Ogres) tabletop från den tiden mina andra nördiga högskolevänner fått mig att införskaffa.
En kort summering av min personlighet skulle vara: Humoristisk, intelligent, kreativ, mogen, fräck, envis, lojal, händig, detaljerat och organiserad.

Jag är här främst då som tidigare nämnt, för att träffa andra nördar i min, våran, stad Västerås och om det finnas några trevliga män såsom kvinnor som vore intresserade av bjuda in mig i deras vänskapskrets för kanske lite rollspelande eller något annat som filmtittande eller en matbit så meddela mig för all del om detta^^ Och vem vet som kanske finns det en och annan blivande resepartners för framtida äventyr i den riktiga världen?
Vilket rollspel som fokuseras på är inte lika viktigt som personerna de spelas med och det behöver ju inte ens vara rollspel : ) Men jag har testat flera men det var ett tag sen sist så ni må vara villiga att åter igen lära upp mig.

Och om det inte finns någon grupp i Västerås så kanske det finns några Västeråsbor som pendlar för att spela någon annan stans, någon man då kunde lära känna och hänga på.
 

ThemVSyou

Veteran
Joined
3 Aug 2011
Messages
151
Location
Västerås
Hej det va trevligt att se att det finns fler västeråsare där ute på det här forumet

då jag inte kommer på något mer just nu och skriva så Pm:a gärna om du har några frågor

Välkommen till forumet också
 
Top