Nekromanti Hardware&skärm

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
ngn som har något att säga om N2 skärmen.... funderar på att köpa den föra att slippa jaga tabeller hela tiden, är den värd det?
Hur mycket behöver Hardware konverteras om man ska använda det i N2? Det lilla jag minns av N1 är att systemen är i stort sett samma, vad är aändrat i N2?

Pendragon
 

Confusion

Veteran
Joined
7 Jun 2000
Messages
182
Med tanke på att hardware mest består av beskrivningar så kan man använda det mesta utan att ändra något..
Det är nog bara Cyberdäck-biten du får svårt att använda...

/Henning
 

radrat

Veteran
Joined
21 May 2000
Messages
105
Location
Stockholm
Hardware är ju mest beskrivning av utrustningen, det lilla som kanske behöver tas bort är cyberspacegrejorna. Priserna möjligtvis, jag har både N2 och hardware men det har jag inte tänkt på att kolla.
...Och i så fall står iallafall det mesta av priserna till Hardwaregrejorna i N2.
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
...Och i så fall står iallafall det mesta av priserna till Hardwaregrejorna i N2.

Nä, de är exakt desamma. Jag gick personligen igenom och jämförde de båda listorna när jag korrade avsnittet... Så det borde stämma.

/Emil
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
<I>ngn som har något att säga om N2 skärmen....[/i]

Den känns lite tom, men den är egentligen inte så dum (titta det rimmande!). Innehåller alla tabeller man behöver. Skadetabeller och liknande kommer i ett medföljande litet häfte.

/Emil
 
Top