Nekromanti Har ni fått #006 än, eller?

snygglo

Veteran
Joined
4 Nov 2000
Messages
73
Location
Malmö
Jag har inte fått mitt nummer än och börjar bli lite orolig faktiskt (trots att man snabbt blir luttrad i rollspelsbranchen där förseningar är regel snarare än undantag).

Har Codex 006 skickats ut till prenumeranterna än?

Max Wallinder
www.galactichero.com/kryptan "There is no spoon"
 
Joined
27 Jun 2000
Messages
52
Location
Piteå, Norrfjärden
Ja, jag har då iallfall fått mitt exemplar, och lyckats konvertera en til latt börja prenemunera eller nått =)

//Nicklas "PeGe" Westerlund | God, Root, What is the difference ?
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Ooja jag fick mitt exemplar IDAG och vad ännu skojigare är att jag har fått TVÅ exemplar av Codex *ler* så nu kan jag ha en i varje näve samtidigt *ler*
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
...jag har fått TVÅ exemplar...

Undrar om det är ett vanligt förekommande fenomen, jag fick nämligen också två exemplar... Inte undra på att upplagan ökar om man hivar iväg två tidningar till prenumeranterna...

/Azagthoth
 

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Nä men nu blir jag lessen jag fick bara en =[

Ehum, nåt måste gått snett mellan Codex red egna utskick och tryckeriets utskick. Har bägge skickat ett nummer tro. Fast å andra sidan vet jag inte om distributören skickar alls eller om red skickar alls eller om båda skickar eller om ingen skickar. Jag vet mao ingenting. Vilken tur att jag är världsbäst på att spekulera (och svamla).

/Mmm
So many assholes, so few bullets.
- Dirty Harry
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
"Bah! Ni ligger i lä - 2 är väl ingenting... Vi fick 3;-)"

Och jag fick ingen :)), fast det kanske beror på att jag inte prenumererar....

Riddaren - undra om man kan värva sig själv :))))


Även den bäste har dåliga dagar
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Va fick ni 3 va orättvist jag fick bara 2 jag kräver att få.. *skrattar* uj tja ni kan ju alltid låte Ett ex vara inplastad...
 

snygglo

Veteran
Joined
4 Nov 2000
Messages
73
Location
Malmö
Sluta glänsa nu, jag har inte fått NÅN! (nt)

Max Wallinder
www.galactichero.com/kryptan "There is no spoon"
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Eller också kan man placera ut sitt extraex på strategiska platser i sin omgivning, ex. på någon toalett (som inte är publik) där folk kanske bara plockar upp Codex och undrar: "Vad är detta för något? Nåja, jag kan ju alltid läsa det.". Sedan får de presoner som tycker tidningen är bra reda på att det är du som lagt den där och undrar om man kanske kan prenumerera på denna emminenta tidsskrift, och vips har hatten värvat någon/några nya prenumeranter. /images/icons/smile.gif

/Seinet - Har bara fått ett exemplar men har fått en massa andra exemplar sen innan (skall lägga dessa någonstans i skolan).

<font size="3">Klaga inte på Offensiv!/<font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina känngor</font>

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet/index.html" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet/index.html</A> seinet@ironmaiden.com
 
Top