Har någon läst eller spelat Utan frid?

TobiasEkwall

Swordsman
Joined
26 Aug 2007
Messages
532
Hej på er. Nu är det runt året sedan vi postade ut Utan frid böckerna. Totalt tryckte vi upp 200 exemplar och vi har väl kvar en tjugo-trettio ex. Nu ligger ju ett gäng böcker på någon hylla hos spelbutiker också. Men det finns ju ändå rätt många böcker ute bland stugorna, men...

Är det någon som spelat?
Någon som läst?
Någon som har någon input, åsikter, feedback?

Jag sitter och skriver, rätt långsamt, på en ny scenariebok och tänker att skrivartakten skulle öka om jag fick känslan av någon skulle vara sugen på den.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,986
Hej på er. Nu är det runt året sedan vi postade ut Utan frid böckerna. Totalt tryckte vi upp 200 exemplar och vi har väl kvar en tjugo-trettio ex. Nu ligger ju ett gäng böcker på någon hylla hos spelbutiker också. Men det finns ju ändå rätt många böcker ute bland stugorna, men...

Är det någon som spelat?
Någon som läst?
Någon som har någon input, åsikter, feedback?

Jag sitter och skriver, rätt långsamt, på en ny scenariebok och tänker att skrivartakten skulle öka om jag fick känslan av någon skulle vara sugen på den.
Jag letade efter spelet på sf-bokhandeln och tyvärr verkade det inte finnas några ex kvar. Men när jag väl får tag i ett ex lovar jag att ge respons för jag är väldigt pepp på spelet 😁
 
Top