Kraftsoppa
Trädgårdsmästaren
Ungefär 50 speltillfällen med 2 kvar innan året är slut! 7 system spelade, mest Mörk borg följt av Shadowdark.
Chockerande. Men bryter inte detta mot forumets regler? Vi måste väl spendera med tid med att bråka om rollspel (bonuspoäng för bråk om definitioner) med främlingar än att spela med vänner?Jag tror att jag har tillbringat mer tid med att spela rollspel än med att prata om rollspel.
Nudge, nudge, wink, winkvarit spelare i ett par Dolmenwood-sittningar
Långa pass! Våra brukar vara fyra timmar, ofta inklusive måltid.Cirka 20 spelpass på 5-7 timmar vardera. Ungefär lika många som vanligt med andra ord, men nästan bara som spelare för ovanlighetens skull (ett normalt år leder jag ungefär hälften eller mer av spelmötena). Har dock läst och skrivit mer rollspel än vanligt i år.
Det får bli långa pas när vi spelar så sällan – vi får ju passa på när hela gubbligan kan! (Att jag sedan har 10 mil enkel väg till spellokalen gör ju också att jag gärna vill få valuta för resan.) De som kan brukar ses en timme innan spelstart för mat på lokal.Långa pass! Våra brukar vara fyra timmar, ofta inklusive måltid.