Nekromanti Har det hänt något det senaste året?

AnVili

Warrior
Jag har inte ägnat mig åt EON på ett och ett halvt år. Det har varit " [COLOR=:#FF00FF] Dungeons and Dragons [/COLOR] " för hela slanten. :gremsmirk: Men nu till helgen ska det bil EON igen!! :gremlaugh:

Så jag undrar om det hänt något viktigt medans jag har varit borta? Nya böcker ? Uppdateringar ? Skriv allt som kan vara intressant att veta! :gremcrazy:

Vad jag vet så kom la den nya upplagan av EON ut, EON III, i september för ett år sedan... även diamantäpplet är nog nyare än 1½ år... Drakar(tror jag), Barbarer och Människofolk (väldigt säker)... annars så vet jag inte så mycket på den punkten eftersom att jag började med EON för ett par månader sedan (har dock spelat en del innan)...

Kolla Neoshopen och tittade på vad du inte känner igen :gremsmile:

I övrigt har allt flyttit på, har hänt mycket men inget som sticker ut så enormt att man kommer ihåg det specifikt.

Förutom Eon III? :gremwink:

Och för övrigt så har det inte kommit en enda modul eller produkt i år. Hallå lixom ba typ ja lixom ba typ lackar totalt snart asså. Typ. Lixom.

-Hjalle, typ.

Julhandeln!

Ska rollspel bara ligga under julgranen. Det är ju minst 14 veckor tills dess och så lång tid har jag inte planerat att vara krigsherren-lös. Varför inte kompensera bristen på moduler hittils detta år med att redan om några dagar annoncera om Thalamurs och Krigsherrens (gärna Misslors med) release och som plåster på såren ge oss Demoner, monsterboken 2 och annat smått och gott i jul istället.

Varje måndag är ett äventyr eftersom det är då man räknar med att neogames har uppdaterats och tagit reda på när böckerna är färdiga från trycket men inte denna veckan heller.

Enshadi tycker det är TO BAD!

Back