Nekromanti Han gick fri

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
tydligen så blev wacko jacko frikänd. från alla anklagelser.

tycker det är lite synd, skulle vilja veta hur det skulle gått för honom i fängelse :gremsmile:

//netfeed - som tycker det är lite fel :/

edit: en länk med
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Se där ja...

Där ser man.
Någonstanns så kändes det som det skulle sluta såhär, rätt eller fel.. Vad vet jag.

/ Johan K, som just sett en dokumentär om bombkriget från WW2
 

Ichabod_UBBT

Warrior
Joined
10 Jun 2005
Messages
265
Location
Växjö
Synd?

Wacko Jacko hade dött i vanligt fängelse. Så antagligen hade han fått en alldelles egen cell med egen vakt, expressomaskin, massör, himmelsäng, bergochdalbana och psykoterapeft...

Jag har ingen jäkla aning om han gjorde't eller inte... Visst, killen mår inte bra det kan ju vem som helst se. Vi får väl helt enkelt anta att det totalt opartiska och välfungerande amerkanska lagsystemet har gjort rätt även denna gång... [sarkasm?]
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Vi får väl helt enkelt anta att det totalt opartiska och välfungerande amerkanska lagsystemet har gjort rätt även denna gång...

Äh, jag tror på Macaulay Culkin. (-:
Fö tyckte jag det var lite småkul att åklagarsidan glatt förevisade beslagtagen (laglig) porr, som genomgående var med tjejer när Jacko stod åtalad för att ha antastat pojkar...

--
Åke
 

Gordeg

Hero
Joined
22 Jul 2004
Messages
1,796
Location
Västervik
Jag har ingen jäkla aning om han gjorde't eller inte...
Inte jag heller, men däremot är jag stenhårt övertygad om att det finns gott om opportunistiska föräldrar som gärna försöker krama pengar ur knäppisen Michael. Sådana människor tar chansen om de får den och USAs rättsystem är ju som gjort för skadeståndsprocesser. Men det är i sig inget bevis för att Michael är oskyldig.

Gordeg
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
</font><blockquote><font class="small">Citat:</font><hr />
Jag har ingen jäkla aning om han gjorde't eller inte...[/qoute]

personlingen så tror jag han är skyldig, det skulle inte förvåna mig alls. dock så kanske han inte är skyldig i just det här fallet, sjukt skum snubbe är han iaf :/
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Esch då. Bra dom.

Visar hur knasigt USA's rättssystem är, sedan spelar det liksom ingen roll vad det än blivit för dom. Kan någon ärligt påstå att herr Jackson har ett normalt liv som alla oss andra? :gremsmile:

Jag skulle inte vilja byta liv med honom om jag säger som så..
 

malmkvist

Warrior
Joined
9 Oct 2004
Messages
236
Location
1) Halmstad 2) På sjön
Ja, personer som sitter inne för sexuellt umgänge med minderåriga hamnar inte högt i rangordningen. Jag jobbar själv extra inom kriminalvården, så man har lite erfarenhet.

Han hade nog fått lära sig att "love hurts" :gremgrin:
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Eh...vem i hela, vida kosmos vill sätta på Wacko Jacko, ens i duschrummet på Alcatraz? Låg han inte etta på den globala osexighetslistan, typ? "Vem vet, när Michael Jackson ligger och juckar med sin fläckiga penis mot någon liten pojkes lår kanske det uppstår ett kosmiskt svart hål av osexighet som slukar hela världen och till sist galaxen", eller nåt sånt, skrev de. Jag kan relatera, om vi säger så...

- Ymir, i all subtilitet
 

malmkvist

Warrior
Joined
9 Oct 2004
Messages
236
Location
1) Halmstad 2) På sjön
Fast om du tänker dig att han riskerade att vara avdelningskamrat med Charles Manson, så tror jag inte att de är så kinkiga. Har man suttit inne i en 10-20 år, så är det nog lätt hänt att man tappar tvålen lite då och då... :gremsmile:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,373
Re: Se där ja...

Någonstanns så kändes det som det skulle sluta såhär, rätt eller fel.. Vad vet jag.
Jo, det var givet. En annan (d.v.s. jag) tog tillfället i akt och drog in vadslagningspengar på spektaklet.
 
Top