G gnoms_onthe_loaf Veteran Joined 15 Dec 2002 Messages 11 15 Dec 2002 #1 Är det sant att halvlängsmännen i Noj [color:\\"black\\"] [/color] begraver sina döda uppe i träden?, eller har min SL lurat mej?
Är det sant att halvlängsmännen i Noj [color:\\"black\\"] [/color] begraver sina döda uppe i träden?, eller har min SL lurat mej?
M MasterPo Veteran Joined 6 Dec 2002 Messages 32 Location SUNDBYBERG 15 Dec 2002 #2 Ingen koll på det där. Förutom att SL alltid har rätt. Om halvlängdskillarna gör så i eran värld bestämmer ju SL
Ingen koll på det där. Förutom att SL alltid har rätt. Om halvlängdskillarna gör så i eran värld bestämmer ju SL
A Aceod Veteran Joined 7 Dec 2002 Messages 48 Location Uppsala 15 Dec 2002 #3 Det betvivlar jag starkt... inte för att jag spelat DoD 6 men det låter osannolikt. Dock så har SL alltid rätt... så säger han det så är det så... oavsett om det inte är så
Det betvivlar jag starkt... inte för att jag spelat DoD 6 men det låter osannolikt. Dock så har SL alltid rätt... så säger han det så är det så... oavsett om det inte är så
Svarte Faraonen Sumer is icumen in Joined 12 Oct 2000 Messages 11,268 Location Värnhem, Malmö 15 Dec 2002 #4 Nej, de torkas, körs genom en kvarn och säljs som möbelstoppning.
walium Ganska töntig, faktiskt Joined 8 Apr 2001 Messages 8,462 Location Linköping 16 Dec 2002 #5 Varför är det så viktigt för dig att få veta detta? Har du själv planer på att begrava en död halvlängdsman eller?
Varför är det så viktigt för dig att få veta detta? Har du själv planer på att begrava en död halvlängdsman eller?
F Falköga Veteran Joined 30 Jan 2001 Messages 130 Location Henån 24 Dec 2002 #6 Nu är det så här att min käre vänn här har missupfattat allt, vår SL har aldrig sagt om halvlängdsmän i träd, utan om att gerbanis blotade i träd.
Nu är det så här att min käre vänn här har missupfattat allt, vår SL har aldrig sagt om halvlängdsmän i träd, utan om att gerbanis blotade i träd.