Nekromanti Hahaha

Flash Back

Warrior
Joined
13 Aug 2000
Messages
364
Location
Borås
I ett försök att vara lite skämtsam kom jag på följande alternativa namn till några av de magiska varelserna:

Salamander: Glödla
Golem: Jordgubbe
Lunion: Månster
Stellar: Stjärngosse


Kom gärna med förslag på resten, (hoppas ingen tog detta inlägg på större allvar /images/icons/crazy.gif )
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Stellar: Stjärngosse
Harkel...
Staffan var en stalle dräng vi tackom nu så gärna han vattna sina fålar fem alltför den ljusa stjärna
( sjunger verkligen elementarar när man framanar dom... )

Lunion: Månster
Godijira Månster Lunion som rev Jargien..

Golem: Jordgubbe... *hmmmm* jordgubbar äts till sammans med något sött.. *hmmm* söta misslor blanda väl tillsammans med en Jordgubbe avnjut med kryotropiskt...

Salamander: Glödla,,, Ååå glög det gillar jag i juletid och juleotid..
 

Flash Back

Warrior
Joined
13 Aug 2000
Messages
364
Location
Borås
( sjunger verkligen elementarar när man framanar dom... )


Nej, men de kosmiska varelserna gör det. /images/icons/wink.gif

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Flash Back on 2001-01-05 13:41.</EM></FONT></P>
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Staffan var en stalle dräng<p><hr></blockquote><p>Var jag inte alls det! Jag är till och med allergisk mot hästar, sådeså!

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
<I>Jag är till och med allergisk mot hästar, sådeså!</I>

Ja, men det förklarar ju varför du var en stalledräng och inte är det fortfarande. (-:

Har fö alltid undrat lite över raden "han vattna' sina fålar fem". Själv brukar jag bara vattna krukväxter...
Eller han kanske var hästodlare?

--
Åke
 

kragghack

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
219
Location
Umeå
Och vad har vi han att tacka för (vi tack hom nu så gärna)? Om han hade tvättat våra pengar, visst då kanske man hade varit tacksam. Nä den sången är konstig. Den som skrev den hade nog druckit lite väl mycket alkoholhaltiga drycker eller ätit för mycket roliga svampar.

Ash to Ash
Dust to Dust
Kragg Hack remains
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Det heter faktiskt så när man ger dom vatten.



/Jag är en jägare.
Och jägare vilar aldrig.

Omvänd.. Omvänd nu kättare!
 
Top